אחרי שתושב ביתר עילית ניצל מלינץ', רובינשטיין זועק: ״תפסיקו להיכנס לחוסאן"

חרדי מביתר עילית נכנס הלילה עם רכבו, לכפר חוסאן ליד בית לחם, לנקות את הרכב לפסח, רק בחסדי שמיים הוא חולץ מהמקום על ידי כוחות צה"ל

חרדי מביתר עילית נכנס הלילה עם רכבו, לכפר חוסאן ליד בית לחם, לנקות את הרכב לפסח, רק בחסדי שמיים הוא חולץ מהמקום על ידי כוחות צה"ל. כל זה קורה במקביל לעימותים שהתפתחו במקום בין צה"ל למאות פלסטינים.

קבוצת פלסטינים שהתקהלה סביבו הציתה את הרכב, האזרח הצליח לברוח ללא פגע לביתר עילית הסמוכה.


אחרי שתושב ביתר עילית ניצל מלינץ', רה״ע מאיר רובינשטיין זועק: ״תפסיקו להיכנס לחוסאן! זו סכנת נפשות ופיקוח נפש!״.

היום בצהריים עשיתי דבר מטומטם. מאוד טיפשי ומטומטם.
חשבתי שאני עושה דבר פשוט אבל מסתבר שהכנסתי את עצמי לסכנת חיים, ובשביל מה?? בשביל לחסוך כמה שקלים וקצת זמן.

ברשת פורסם פוסט בו כתב החרדי שנכנס לכפר: "כן כן.. נכנסתי לחוסאן, עמוק לכפר בשביל לשטוף את הרכב. אז נכון.. הייתה שטיפה מהירה וגם זולה יחסית, אבל הערב אני שואל את עצמי..
האם באמת החיים שלי כל כך עלובים שאני מוכן לסכן אותם תמורת עשרים שקלים?? האם באמת אני כל כך סומך על חמומי המוח האלה, שלא יעוף להם פתאום הג׳יהד לראש ולא ידקרו אותי או ישרפו את רכבי וכדומה? כמובן שלא.. אבל כשלא חושבים, לא חושבים. חברים.. אולי כואב להפנים את זה, אבל בימים אלו, כפר חוסאן הוא מקום מסוכן לא פחות מאמצע שכם.
הצעירים השאבב נמצאים בתקופה של פורקן, והם מחפשים איפה לשחרר את זה. אל תקחו את הסיכון שאתם תהיו הבאים בתור. כל מחבל שמת להם, הם נשבעים לנקום את נקמתו.. ולאחרונה היו כמה וכמה כאלה ממשפחות חשובות ביותר בכפר. הדם רותח, והמוח שלהם עובר למצב מיוט קונטרול דליט אול.. בקיצור.. סכנת נפשות. תעשו טובה לעצמכם ולמשפחה שלכם ואל תדרכו בכפר בימים הקרובים."

כוחות צה"ל, ימ"מ ושב"כ מנעו הערב (רביעי) פיגוע גדול שתוכנן לצאת לפועל ככל הנראה בליל הסדר בירושלים. חולייה של 4 מחבלים נעצרה בכפרים סילואד וכובר, ביניהם מעאד חאמד, רוצחו של מלאכי רוזנפלד ז"ל בפיגוע ירי לפני כ-7 שנים.

בכפר סילואד פרצו עימותים בין תושבי הכפר לחיילים. בתיעוד מהמקום נראה ג'יפ של צה"ל מאבד שליטה, ככל הנראה בעקבות האבנים ובקבוקי התבערה שנזרקו לעברו – ומתנגש בחומה. ההמונים המשיכו לתקוף את הג'יפ, עד להגעת כוחות נוספים לאזור שחילצו את החיילים. הפלסטינים טוענים כי שניים נהרגו מירי כוחות צה"ל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *