איך הופכים את הסלון לקולנוע VIP?

כיצד מחזירים את תחושת התרגשות אל חוויית הצפייה הביתית? ארזנו לכם מספר טיפים שיאפשרו לחוש ממש כמו באולם VIP של בית קולנוע מושקע • שנתחיל?!

זוכרים איך פעם היינו הולכים לבלוקבאסטר ובמשך כמה דקות טובות היינו בוחרים את הסרט שנראה בבית, לצד תחושה שעומדים בפני חוויה מיוחדת במינה? ובכן אותם ימים נשארו אי שם מאחור, במיוחד לנוכח העובדה שכיום ניתן לראות אינספור סרטים חדשים בלחיצת כפתור. כיצד בכל זאת מחזירים את תחושת התרגשות אל חוויית הצפייה הביתית? ארזנו לכם מספר טיפים שיאפשרו לחוש ממש כמו באולם VIP של בית קולנוע מושקע. שנתחיל?!

קודם כל נוחות

אם יצא לכם לברר על הקרנת סרט בחדר קולנוע VIP, ככול הנראה שכבר נתקלתם בתיאור חלומי שבין היתר מציע בופה מושקע וכורסאות מתכווננות. מכאן שאם נבקש לעשות "העתק הדבק" עבור חוויית הצפייה הביתית, קודם כל נמליץ להשקיע ברכישת כורסה לסלון. כורסה מפנקת שמציעה משענת רחבה ונוחה, מנגנון שמאפשר לספה להסתובב, שילוב של הדום נשלף וכמובן שליטה מלאה על זווית הישיבה/שכיבה. אז אם חיפשתם להשקיע וחושבים על עיצוב מחדש של פינת הסלון, תהיו בטוחים שמדובר באלמנט שיקפיץ פלאים את סך החוויה.

טיפ שלנו: אם אתם זוג, תשקלו לרכוש כורסה זוגית, או שתי כורסאות בודדות. ממש לא כיף לשבת בנוחות מדהימה בזמן שהפרטנר מסתפק בספה הרגילה.

עיצוב מוכוון מטרה

אם אתם בשלבים של עיצוב הבית, ואם מתכוונים לשבת בהרכב משפחתי מול סרט, חשוב לבחור היטב את הריהוט הרצוי. לאן אנחנו חותרים? מוטב להתמקד באופציה של סלון פינתי. ספה בצורת ר' מייצרת אינטראקציה, נוחה ומנצלת את החלל באופן אידיאלי.

טיפ שלנו: יש סלון פינתי שמשלב מנגנון חשמלי שמאפשר לשלוט על נוחות הישיבה/שכיבה – בהחלט מענה מושלם עבור צפייה בסרט בייתי.

פופקורן ועוד

ציינו שקולנוע VIP מציע בופה מכובד, כך שאפילו מוזמנים להגיע חצי שעה לפני תחילת ההקרנה וליהנות משתייה חמה, שמפנייה ושאר פינוקים. מכאן שאם בבית קולנוע יש כיבוד מרשים, אין שום סיבה שבבית שמציע מטבח צמוד תסתפקו בפחות. זהו בדיוק הזמן להבין שאולי ניתן לראות סרט באופן ספונטני, אך מוטב להיערך לכך מראש – לצד מגוון מטעמים שאוהבים. הרעיון הוא לחשוב מה כיף ונוח לאכול לצד האוכל.

טיפ שלנו: תתמקדו ב"פינגר פוד", ואם רואים סרט ביחד עם הילדים, תכוונו לאוכל כמה שפחות מלכלך. מה עוד? חובה לשלב בתפריט פופקורן!

בחירת סרט

אולי פעם כשהיינו הולכים לבלוקבאסטר היה קשה לבחור סרט, אך כיום כאשר נחשפים בלחיצת כפתור לאינספור אפשרויות, הרבה יותר קל ללכת לאיבוד. מה אנחנו מציעים? תבחרו קטגוריה שמתאימה לכולם, תעשו שיעורי בית מקדימים ולבסוף תציגו בפני כל המשתתפים 3 אופציות מובילות. באופן שכזה לא מרגישים שכל הערב נהרס רק כי לא מצליחים לבחור, ובו זמנית מגיעים להסכמה שך סך המשתתפים.

אלמנטים משלימים

אם אתם אנשים שיודעים להעריך סאונד וחדות צפייה, מוטב שתשקיעו בסך האביזרים המשלימים. בין היתר זה כולל מקרני קול, דימר שמאפשר לעמעמם את התאורה לרמה הרצויה, רסיברים ועוד.

טיפ שלנו: מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום, מדובר בתורה שלמה.

תיהנו!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *