אנג'ל מתקפלת ומתנצלת על הפגיעה בכבוד התורה

ירון אנג'ל ועמר בר לב הגיעו לנחם את בני משפחתו של מרן ראש הישיבה זצ"ל כחלק ממהלך של החברה להתנצל בפני הציבור החרדי – שהחרים את החברה ומוצריה בעקבות הפגנה של בר לב תוך פגיעה בכבוד התורה ולומדיה

מעט מדי, מאוחר מדי: לחברת אנג'ל נדרשו שבועות ארוכים להודות בטעות שביצעו ראשי החברה, שבעקבותיה ספגה החברה על פי הערכות נזק כלכלי משמעותי שמקורו בחרם צרכנים חרדי נגד החברה ומוצריה.

ירון אנג'ל, המנכ"ל ובעלי השליטה במאפיית אנג'ל, ועמר בר לב, יו"ר דירקטוריון אנג'ל, הגיעו הבוקר לנחם את בני משפחת מראן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין זצ"ל, כאשר במקביל הפיצו השניים מכתבי התנצלות פומביים למעשה הנלוז של בר לב "כאדם פרטי", עת הפגין מתחת לבית מרן ראש הישיבה זצ"ל בהפגנת השמאל נגד לומדי התורה.

ההפגנה שעסקה בשוויון בנטל נערכה באופן מכוון מתחת לבית ראש הישיבה זצוק"ל, מה שלא מנע מיו"ר הדירקטוריון של החברה להשתתף בה, למרות כהונתו בתפקיד ציבורי בחברה המשרתת את הציבור החרדי.

הזעם הציבורי התגלגל לכדי חרם צרכני מובהק ברחוב החרדי בחודש האחרון, כאשר רבים מבני הציבור החרדי נמנעו מלרכוש את מוצרי אנג'ל – לרבות בחנויות זכייני החברה – שחלקן נסגרו ו/או שינו את שם העסק.

באנג'ל סירבו להתנצל ומנכ"ל החברה הוסיף להבעיר את המדורה, עת פרסם בפייסבוק פוסט פוגעני נגד הציבור החרדי – במהלכו חיזק האחרון את בר לב ואת החלטתו להפגין.

בהמשך אף קידמה אנג'ל בכלי התקשורת מסרים לפיהם החרם הצרכני מייעל את מצבה הפיננסי של החברה, כאשר על פי הדיווחים הציבור החרדי רוכש ברובו לחם מפוקח הנחשב להפסדי עבור המאפיות. הדיווחים נועדו למסמס את החרם, מתוך ציפייה כי ככל והחרדים יאמינו שהחרם מסייע לאנג'ל, הם ישובו לקנות את "המוצרים ההפסדיים" הללו. אך לשוא.

כעת כאמור, מפרסמת החברה לראשונה התנצלות פומבית, כאשר העומדים בראשה אף טרחו לרדת לעיר התורה והחסידות ולו על מנת להתנצל בפני בני משפחתו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל, על מנת לפעול להסרת החרם נגד החברה.

סגה"ש אורי מקלב: "למרות שלא הגיע קריאה רשמית לחרם, הציבור החרדי עמד איתן לאחר שחש פגיעה בכבודו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל. אף על פי כן הגיעו ראשי חברת אנג'ל והתנצלו בצורה כנה – זהו צעד מתבקש שצריך לכבדו ולקבלו וכך חונכנו למידות טובות! בימים בהם הקיטוב בארץ מעמיק וההסתה רבה על כולנו להרבות שלום ולמנוע פגיעה באחר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *