אנטישמיות בלונדון: ערביה הכתה חרדית: "בגלל שאת יהודיה". צפו

לאחר מכן השליכה האשה האנטישמית כשהיא רודפת ולא מרפה אחרי הקרבן ותינוקה שנמצא בעגלה  סוג של נוזל לא מזוהה לעבר התינוק בעגלה.‌‌

אנטישמיות בלונדון: אישה חרדית ותינוקה הותקפו ביום חמישי בזמן שהלכו בשדרת וורגרייב בלונדון. התוקפת אישה מוסלמית לבושה בחיג'אב ניגשה אל הגברת והיכתה אותה בראשה בצעקה, "אני עושה את זה כי את יהודייה מסריחה".

לאחר מכן השליכה האשה האנטישמית כשהיא רודפת ולא מרפה אחרי הקרבן ותינוקה שנמצא בעגלה  סוג של נוזל לא מזוהה לעבר התינוק בעגלה.‌‌

בארגון השומרים של לונדון פרסמו את התיעוד המזעזע וכתבו: "האם אתה מזהה את האישה הזו שהיכתה גברת בראשה במקל עץ תוך שהיא צועקת "אני עושה את זה כי אתה יהודי" לפני שהשליכה נוזל על הקורבן".

הידוענית נטלי דדון הגיבה לתקרית האנטישמית וכתבה: "סדרת תקיפות נגד חרדים בלונדון, אישה עם תינוק בעגלה נמלטה מאשה שאיימה להכות אותה במקל וזרקה חומר נוזלי על האימא והתינוק. ילד בן 8 הותקף בראשו על ידי כנופיה אנטישמית, ילד בן 13 הותקף גם הוא על ידי שני אנטישמים. וזה רק בלונדון. בזמן שאנחנו במלחמה נגד אנטישמיות בכל העולם !!! מה אצלנו?!? אצלנו מכילים את זה שהופכים את השואה לבדיחה".

זעמה עלה על כך שבתכנית האח הגדול, בה אחד מהדיירים, נתנאל, הצדיע במועל יד, החליטו שלא להדיחו מהתכנית, זאת למרות שעל מקרה דומה שהתרחש בתכנית בפורטוגל דייר הודח מהבית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *