אשר: "אחרי הבחירות – צפוי גל צונאמי אדיר של עליות מחירים"

לדבריו, "היצרנים והרשתות יעיפו את המחירים לשמים, אבל שר האוצר הכושל עם לב האבן עסוק באפליית מורות וילדים חרדים, זו בושה וחרפה!"

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) הזהיר במליאת הכנסת: "אחרי החגים והבחירות – צפוי גל צונאמי אדיר של עליות מחירים"

לדבריו, "היצרנים והרשתות יעיפו את המחירים לשמים, אבל שר האוצר הכושל עם לב האבן עסוק באפליית מורות וילדים חרדים, זו בושה וחרפה!".

אשר המשיך ואמר:"אנחנו נמצאים במצב של מחירים מאמירים", פתח ח"כ אשר, "וכולנו יודעים שגם התנודות הקטנות חיות על פלסטרים. הורידו את המס על הבלו, רק אחרי שצעקנו על זה חודשים. אם היו עושים את זה קצת קודם, יכול להיות שהמדד ועליות הריבית היו נראים אחרת. כך גם מול ענקיות המזון הכל עבד עם פלסטרים. אני מוקלט, מוסרט ורשום בפרוטוקול של דברי הכנסת, ואני אומר לכם מראש: "אחרי החגים ואחרי הבחירות הולך להיות פה גל צונאמי אדיר של עליות מחירים, וכל אלה שהחזיקו עד עכשיו את עליות המחירים, יעיפו את זה לשמיים. אנחנו יודעים את זה. כולם יודעים את זה.

"ובמה אתם מתעסקים? במה עסוק שר האוצר הכושל עם לב האבן, שדחה את כל ההצעות שהיו פה מכל קצוות הבית, כולל שכר מינימום, כולל הכול – במה הוא מתעסק? האם אני מספיק משכיל בשבילו או אני לא משכיל בשבילו? האם להפלות את המורות רק בגלל שהן חרדיות? האם להפלות את הילדים הקטנים? להילחם בילדים קטנים, זה האומץ שיש לך. נראה אותך מול מנסור עבאס, השותף שלך, והשותף הבא שלך כנראה שזה איימן עודה וטיבי. זו בושה וחרפה!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *