ביבי כבש את הטוויטר עם אלפי מאזינים בספייס

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו כבש את הטוויטר כאשר התארח ‏בספייס בו השתתפו מעל 3.000 מאזינים בהם עיתונאים רבים ואישי ציבור.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו כבש את הטוויטר כאשר התארח ‏בספייס בו השתתפו מעל 3.000 מאזינים בהם עיתונאים רבים ואישי ציבור. ביבי צחק כשנשאל על השקיות של אלקין.

"אנחנו רוצים בחירות עכשיו. אין לי ספק שאם נגיע לבחירות נשיג את ה-61 בנקל. עוצמת ההתנגדות לממשלת ההונאה היא אדירה.", אמר נתניהו.

"התגובות של הציבור עצומות. בנט ושקד כל הזמן מדברים ימין והולכים עם השמאל וסער לא עובר את אחוז החסימה. אם נגיע לבחירות אין לי ספק שננצח בענק", הוסיף ראש הממשלה.

במהלך הספייס אמר נתניהו: על הבחירות: "אם נגיע לבחירות עכשיו ננצח בענק"
על החוק של סער: "חוק אירני, חוק אישי על סטרואידים, יריקה בפרצוף לדמוקרטיה"
על פגישת בנט-פוטין: "אני לא הפניתי לו את הגב"

 

ברשת התפעלו ממספר המאזינים הרב ביחס לשיחות ספייס שלא מגיעות ליותר מ-300 איש בדרך כלל, וגיחכו על בנט שנותר בספייס עם הדובר שלו בן כספית.

"אנחנו רוצים בחירות עכשיו ואין לי ספק שנכריע ונשיג יותר מ-61 כי יש התנגדות אדירה לממשלת ההונאה הזאת. התגובות של הציבור עצומות. אף אחד כבר לא קונה את ההונאה של בנט ושקד וגדעון סער לא עובר את אחוז החסימה, לכן אין לי ספק שננצח בענק. עוצמת התמיכה היום בליכוד היא הגדולה ביותר שאני זוכר.

עוד הוסיף: "החוק של סער הוא חוק איראני חסר תקדים. מהות הדמוקרטיה היא שהעם בוחר מי ינהיג אותו. זה לא חוק פרסונלי, זה אישי…בבחירות בסוריה לאסאד היה מתחרה אחד. השתחל שם שם של מועמד רציני אז העמידו אותו למשפט. אלו שיטות איראניות. אישי על סטרואידים. מהמקפצה. יריקה בפרצופה של הדמוקרטיה. כשהגעתי לפוטין הגעתי מתוך ראיית האינטרס המשותף שטיפחתי למנוע מאיראן להתבסס בסוריה. את כל שאר הדברים נתקן אבל הנושא האיראני מדיר שינה מעיניי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *