ביטוח סייבר – מה זה ומי זקוק לו?

מתקפות סייבר הן דבר נפוץ מאוד, כאשר במרבית המקרים הן קורות בעקבות רצון של אותם ההאקרים לגנוב פריטים רגישים למטרות רווח אישי, לרבות כרטיסי אשראי ופרטי חשבון בנק של לקוחות. אז כיצד תוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעות שכאלו?

ישראל מכונה פעמים רבות "סטארט-אפ ניישן" ואין הדבר מפתיע שכן, הודות לאוצר האנושי הנפלא שקיים כאן ועידוד נלהב של יזמות הייטק – כמות העסקים בתחום הולכת וגודלת בקצב מסחרר מדי שנה. אולם, בעוד כי מדובר על דבר מדהים להתפתחות הכלכלה, חשוב מאוד לציין כי תחום ההייטק מביא איתו מספר סכנות שכן, כאשר מדובר על עולם כה רווחי תמיד יהיו כאלו אשר חומדים לצון. למעשה, מתקפות סייבר הן דבר נפוץ מאוד, כאשר במרבית המקרים הן קורות בעקבות רצון של אותם ההאקרים לגנוב פריטים רגישים למטרות רווח אישי, לרבות כרטיסי אשראי ופרטי חשבון בנק של לקוחות. אז כיצד תוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעות שכאלו? על כך נסביר לכם בכתבה הבאה.

מה כולל ביטוח סייבר?

בעת בה אנו מדברים על ביטוח סייבר  שנועד להגן על יזמי הייטק מפני פגיעות אפשריות בבית העסק שלהם, ראוי לציין כי תחילה חשוב שנבין בדיוק על מה מדובר ומה  ביטוח הייטק שכזה כולל.

ביטוח סייבר הוא ביטוח אשר מטרתו העיקרית היא להעניק פתרון מיידי לכל יזמי הייטק אשר חווים מתקפות סייבר ופגיעות זדון שונות. במרבית המקרים, ביטוח סייבר ממוצע יכלול כיסוי ביטוחי שמגן על הארגון מפני תביעות צד שלישי שיכולות להגיע מצדם של לקוחות אשר מידע אישי אודותם דלף במהלך מתקפת סייבר.

יתרה מזו, במרבית המקרים ביטוח סייבר מעניק כיסוי מסוים לבית העסק מפני נזק שנגרם לו עקב המתקפה, כאשר במרבית המקרים מדובר על ירידה בהכנסות, הוצאות מוגברות עקב התנהלות עם משבר ועוד. אין ספק כי ביטוח הייטק הוא לא רק בחירה מומלצת, אלא חובה של ממש שכן, כאשר אתם מנהלים עסק בתחום ההייטק תמיד תרצו לוודא כי הארגון מוגן וכך גם אתם ועל כן, מומלץ מאוד לשקול את הרכישה של ביטוח סייבר.

יתרונות שימוש בביטוח סייבר

בעוד כי אין עוררין על כך שביטוח סייבר הוא אמצעי בגדר חובה לכל יזם הייטק, חשוב שנבין מהם היתרונות המובהקים שלו אשר הופכים אותו לאפשרות כדאית במיוחד לרכישה. למעשה, ביטוח סייבר מאפשר לבית העסק שלכם לערוך ניהול סיכונים איכותי גם בזמני משבר שכן, במהלך עבודה משותפת לצידם של חברות הביטוח השונות ניתן לצמצם חשיפה לסיכונים אפשריים.

חשוב מאוד לציין שאחד היתרונות המהותיים ביותר של רכישת ביטוח סייבר עבור בית העסק שלכם הוא שמדובר בכיסוי ביטוחי שמאפשר לכם לבצע הרחבת הגנה על מוניטין העסק, שעלול להיפגע בשל המתקפה הזדונית. זכרו כי כאשר מדובר על בית העסק שלכם, תמיד תרצו לשמור עליו מוגן. בעוד כי לא ניתן אף פעם להיות ודאיים כי מתקפת זדון לא תקרה, חשוב שבכל זאת תהיו מבוטחים מפני נזקים אפשריים ועל כן – מומלץ מאוד לרכוש ביטוח הייטק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *