בית המשפט החליט שפילבר לא יוכרז עד עויין אבל ייחקר בחקירה נגדית

בית המשפט דוחה את בקשת הפרקליטות להכריז על עד המדינה שלמה פילבר כעד עוין. עם זאת, השופטים מאפשרים לפרקליטות לחקור את פילבר בדרך של חקירה נגדית

דרמה במשפט נתניהו:: התובעת מטעם הפרקליטות, עו"ד יהודית תירוש, ביקשה הבוקר (שלישי) להכריז על עד המדינה שלמה פילבר כעד עוין – ולחקור אותו בחקירה נגדית.

בית המשפט דוחה את בקשת הפרקליטות להכריז על עד המדינה שלמה פילבר כעד עוין. עם זאת, השופטים מאפשרים לפרקליטות לחקור את פילבר בדרך של חקירה נגדית..

השופטת פרידמן-פלדמן מתחה ביקורת על העד, וטענה ש"יש דברים שהעד אומר בחקירה שהוא לא בדיוק אומר כאן" , וזה אחרי שפילבר"עידן" דברים שאמר בחקירות.

פילבר נשאל מדוע לא סיפר על קשריו עם בזק ואמר כי "כי זה לא תקין, זה היה מקרין על חוות הדעת". כשפילבר יצא החוצה אמרה פרידמן פלדמן: "הוא כל הזמן אומר 'מה שאמרתי נכון, אבל…'" – בביקורת על שינויי הנוסח התכופים.

עו"ד תירוש טענה: "אני רוצה שהעד יעיד עדות אמת ושבית המשפט יזכה לברר את גרסתו. אני חושבת שעל מנת לעשות את זה, ובגלל תשובתו ותשובות קודמות בימים קודמים, הכלי הנכון לברר את עמדתו של העד היא החקירה הנגדית".

ברגע שפילבר חזר לאולם, הוא ניסה להתגונן: "לא רואה את עצמי עד עוין. ניסיתי בסך הכול לדייק. זה טיפה יצא מפרופורציה. מתכוון להמשיך להיצמד לגרסתי. זה גם קשה לי נפשית וגם נושא מורכב. מבקש למשוך את תשובתי הקודמת". הסנגור של נתניהו, עו"ד בעז בן צור, תקף: "הוא בדה סיפור שלם, נמצא בהתמסרות כמעט מוחלטת לתביעה ובחוסר התמסרות כמעט מוחלטת לאמת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *