בנט בהתבטאות אנטישמית: צריכים להגביל את ההשפעה הפוליטית שלהם

בעקבות ההתבטאות החרדים זועמים: ראש ממשלה לא לגיטמי

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נאם הבוקר (שלישי) בוועידה העשירית של ג'רוזלם פוסט, ודיבר בצורה אנטישמית כלפי המפלגות החרדיות."אני שמח שיש חרדים, אבל אנחנו צריכים להגביל את ההשפעה הפוליטית שלהם. לא הייתי רוצה ישראל בלי שמאל".

אריה דרעי הגיב: "‏ראש ממשלה לא לגיטמי עם שישה מנדטים, שבכל הסקרים מגרד את אחוז החסימה ומייצג רק את עצמו, רוצה להגביל את השפעת החרדים המייצגים מיליון איש. בנט, לכל הונאה יש סוף. עוד יגיע היום שתוקם ממשלה שתייצג את רצון העם, כולל הציבור החרדי שקיבל בבחירות האחרונות 16 מנדטים".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: דבריו של בנט לא מפתיעים, הוא עשה את זה בברית האחים עם לפיד ורק התחנחן בפני הציבור החרדי כי היה צריך אותו לצרכיו. זה אותו האיש שמשקר במצח נחושה עבור נושאים שמעניינים אותו באותו רגע.

לא מפתיע כי בנט גם יודע שהוא לא יצטרך אותנו יותר, כי זו הקדנציה האחרונה שלו במערכת הפוליטית.

ח"כ אייכלר הגיב: "תארו לעצמכם שנשיא ארה"ב היה אומר שהוא מאוד שמח שיש יהודים באמריקה אבל צריך להגביל את ההשפעה הפוליטית שלהם. העולם היהודי היה מזדעזע. יש לבנט שתי אפשרויות: להתנצל או להתפטר."

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. משת"פ

    לא די שהוא הפך להיות משת"פ של השמאל והערבים ,הוא עכשיו מגלה לנו שהוא אנטישמי להגביל יהודים חרדים ,ואחרי זה יגביל את כל מתנגדיו בחקיקה ונחזור לתקופת שלפני שיבעים שנה

    דויד |
    הגב
  2. הגבלה

    הוא האחרון שצריך להזכיר את ההגבלה ,הוא עם שישה מנדטים שבסקרים בקושי מגרד את אחוז החסימה מעיז לדבר ,חייבים להעביר חוק שלא יאפשר לראש מפלגה קטנה להיות ראש ממשלה ,רק במדינת חלם יכול להיות דבר כזה ,ולכן חכם חלם יש לנו בראשות הממשלה.

    עידו |
    הגב