צפו בתיעוד הדרמטי: חוסל אחיו של המחבל מהפיגוע בדיזנגוף

כוחות של מג"ב וצה"ל נכנסו הבוקר למחנה הפליטים בג'נין וחיסלו את אחיו של המחבל מהפיגוע בדיזנגוף | הפלשתינים מדווחים כי עד כה באירוע הרוג אחד ותשעה פצועים, ובהם שניים קשה

צה"ל פעל היום במרחב מחנה הפליטים ג'נין וחיסל את עבד חזאם, אחיו של רעד חאזם, המחבל מהפיגוע בדיזנגוף. אחיו של המחבל חוסל בפעילות יחד עם מחבל נוסף.

כוחות של מג"ב וצה"ל נכנסו בהכוונת השב"כ למחנה הפליטים על מנת לעצור שני מבוקשים. עם כניסת הכוחות, הושלך לעברם מטען גדול. הכוחות התקדמו והבחינו בשני המבוקשים כאשר הם חמושים. הכוחות ירו לעברם והם חוסלו. ככל הנראה יש עוד הרוגים במרחב, ואחד מהם הוא איש המנגנונים.

הפלשתינים דיווחו כי כוחות גדולים נכנסו לאזור לפעילות מבצעית. במהלך הפעילות כותר מבנה במחנה ונראה פיצוץ. כמו כן, פרצו עימותים עם חמושים. לפי חלק מהדיווחים, הבית המכותר נמצא בסביבת משפחתו של רעד חאזם. הפלשתינים מדווחים כי עד כה באירוע הרוג אחד ותשעה פצועים, ובהם שניים קשה.

כזכור, לפני כחצי שנה הגיע רעד חאזם לפאב האילקה ברחוב דיזנגוף שבתל אביב. הוא פתח באש ורצח את איתם מגיני, תומר מורד וברק לופן ז"ל. לאחר מצוד לילי שסוקר בצורה שעוררה מחלוקת, חוסל המחבל.

בתיעוד שמסתובב ברשת בשעות האחרונות ניתן לראות כיצד צלף של צה"ל מכוון ופוגע במדויק בראשו של המחבל:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *