בתמיכת הרבנים: אלפי חרדים נלחמים בחזית ובעורף

כבר ביום שבת הוקפצה פלוגת ההכשרה של הגדוד החרדי "נצח יהודה" לתגבר עם חטיבת כפיר את הלחימה באוגדת עזה ומחנה רעים • לוחמים חרדים רבים נלחמו בגבורה בחזית כולל מ"פים וחיילים חרדים בבה"ד 1 שנתקלו במחבלים בכפר עזה ובכיסופים וחיסלו אותם

גדוד רותם בגבעתי ואיתו פלוגת 'תומר' החרדית, נלחמו בגבורה בלחימה בכפר עזה כאשר חלק מהחיילים נפצעו וביניהם סרן מנדי לנדאו שנלחם בעוז ונפצע מירי מחבלים וכרגע נמצא בהליך החלמה ושיקום. בין המפקדים החרדים בחזית נמצא יוסי לוי, סגן מפקד גדוד 21 ומנכ"ל עמותת 'נצח'.

עם המתיחות ברמת הגולן נמצא גדוד של נצח יהודה שעסוק בפעילות ביטחונית כדי לשמור על הגבול הצפוני של מדינת ישראל.

כמו כן, לוחמי 'חץ' של הצנחנים ירדו לעוטף עזה ולקחו חלק משמעותי בלחימה הקשה. גדוד 202 איבד את בנימין לב הי"ד במהלך הקרבות.

בנוסף שלושה גדודי יס"ר (יחידות הסריקה של צה"ל), המורכבים מחרדים רבים שאמונים על מלאכת פינוי הגופות כשהם נחשפו למראות מזעזעים ועושים עבודת קודש בזירה בלתי אנושית בקיבוצים ובאזור המסיבה בנובה.

בגדוד 'נצח ישראל', גדוד המילואים של נצח יהודה מדווחים על יותר מ – %100 גיוס, כאשר מאות מילאומניקים חרדים מתגברים את משימות הביטחון השוטף בנפת ג'נין וחווארה ומתמודדים מול הפרות סדר של מחבלים פלסטינים.

לאור המצב, בימים האחרונים החיילים החרדים קיבלו תמיכה רחבה מגדולי הרבנים החרדים, מהרב דוד יוסף ששלח ברכה מצולמת לחיילי הקומנדו בחטיבת עציון תחת פיקודו של רס״ן יוסי לוי בטרם יצאו לפעילות מבצעית, דברי חיזוק מפי רבה של שכונת רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין שאמר: "הבאים להציל יהודים, הבאים להציל את עם ישראל מכל הבאים לכלותו, בשם נצח ישראל, נעם השם עליכם", ועד ביקור פיזי מרגש ועוצמתי של הרב גרוסמן שבירך את החיילים ובמי שברך לחיילי צה"ל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *