גיא פלג מעריך: לא תהיה עסקה עם נתניהו

לדבריו, "אנחנו מדווחים סביב השעות על משפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. בנקודת הזמן הזאת, נראה שזה לא קורה – שלא יהיה הסדר, לפחות לא בסבב הנוכחי. אני סבור שהבעיה היא ביועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט – ברגעים אלה, נראה שמתקיימת מכירת חיסול גדולה מאוד". האזינו

הכתב לענייני משפט של חברת החדשות גיא פלג שבא לעמדת המיקרופון ואולפן השידור ברדיו ללא הספקה, ושוחח עם מאזיניו על כל המתחדש בזירה המדינית והפוליטית מהעת האחרונה. הפעם, התייחס המגיש להסדר הטיעון במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

לדבריו, "אנחנו מדווחים סביב השעות על משפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. בנקודת הזמן הזאת, נראה שזה לא קורה – שלא יהיה הסדר, לפחות לא בסבב הנוכחי. אני סבור שהבעיה היא ביועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט – ברגעים אלה, נראה שמתקיימת מכירת חיסול גדולה מאוד".

האזינו

גם בן כספית וינון מגל דנו בקמפיין המימון של ינון מגל לטובת נתניהו. בן: "בשביל הגימיק הייתי תורם, אבל עד שזה התחיל כבר ראיתי כמה פייקים", ואז הגיע למסקנה: "אני אתרום לעמותת הלל, אבל בשמו של בנימין נתניהו, וככה נפתור את הבעיה הזאת". ינון אמר על הקמפיין: "זו גם הזדמנות להביע תמיכה בנתניהו, וגם הזדמנות לעזור לו באופן אמיתי". על כך בן אמר: "אני חושב שמי שמתרים מיליונים למשפחה של מולטי מיליונרים, צריך להרגיש מגוחך".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פלג החזיר

    …מטונף.אחרי שהדלפת בלי הפסקה שיש עיסקה.כי זה שירת אותך..לנגח את נתניהו..עכשיו היועץ מפריע לך ??? הו הו צמא דם כמה השנאה שלכם כלי תקשורת מטונפים.כלפי נתניהו.תתפוצצו..הוא יחזור להיות ראש ממשלה..ואתם שונאי ישראל.פלג.קרא.דנה הגרמנית.ודובר הפרקליטות המגעיל.תלכו לאבדון…

    חצקל |
    הגב