גלמפינג בסוכה: מדריך לקסם של אירוח בחג הסוכות

כיום בקלות ובמהירות ניתן להפוך את חוויית הארוח בסוכה, שמזכירה קמפינג מסורבל, צפוף ומייגע לאירוח ב "סוכת גלמפינג" מלאת שיק • רועי גבע, מנהל מותג זגה מיקס בישראל, חולק טיפים לעיצוב סוכה נוחה ומלאת סטייל

אם אתם בטח פחות מתלהבים מהצפיפות, משולחן הפלסטיק המתנדנד ומהכיסאות המתקפלים הלא נוחים, שלפעמים מחליטים להתקפל כשאחד האורחים, בדרך כלל הקטן ביותר, עדיין בתוכם – אתם לא לבד.

אבל המציאות לא חייבת להיות כזו. כיום בקלות ובמהירות ניתן להפוך את חוויית הארוח בסוכה, שמזכירה קמפינג מסורבל, צפוף ומייגע לאירוח ב "סוכת גלמפינג" מלאת שיק.

רועי גבע, מנהל מותג זגה מיקס בישראל, מעניק טיפים לעיצוב סוכה נוחה ומלאת סטייל:

הנוחות של הבית, גם מחוצה לו

מכיוון שבתוך הסוכה, מלבד הקישוטים של הילדים, יש בעיקר שולחן אוכל וכיסאות – הנוחות שלכם ושל האורחים תלויה בשני דברים: בחירת שולחן חוץ קומפקטי וקל משקל שאפשר לנייד בקלות ושיש לו מנגנון הרחבה הכי ידידותי למשתמש. וכמובן כיסאות גן נוחים במיוחד שאפשר לשבת עליהם במשך שעות רבות.

סוכות הוא חג ארוך ולכן חשוב ששולחן האוכל והכיסאות יוכלו להתאים לא רק לארוחה הגדולה של ערב החג שהיא על פי רוב רבת משתתפים, אלא גם לארוחות משפחתיות קטנות יותר בהמשך החג.

רכישה מושכלת של ריהוט חוץ איכותי וקומפקטי, תעזור לכם להעביר את חג הסוכות בסטייל ובנוחות מרבית, וגם להשתמש בהם בכל פעם שמארחים בגינה או במרפסת. כיום יש ריהוט גן וריהוט חוץ מושקעים שנראים בדיוק כמו ריהוט פנים – כך שבימים שבהם אתם מארחים בבית, ניתן להכניס פנימה את ריהוט החוץ ולצרף אותו לפינת האוכל ולכיסאות האוכל הקבועים, בלי להתפשר על סגנון העיצוב.

פחות דיבורים יותר סטייל

השלב הראשון באירוח, הרבה לפני שהאורחים מתיישבים סביב שולחן האוכל, הוא הנראות של מקום האירוח, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בסוכה.

כדי לקשט את הסוכה ביותר משרשראות נייר רצוי להשתמש בבדים לבנים מעט שקופים עם עיטורים מעניינים, בזהב, אדום או כל צבע אחר שאוהבים שיהוו את קירות הסוכה.

כריות מעוצבות ונוחות על כיסאות האוכל המתקפלים יוסיפו חמימות. כך גם שטיח חגיגי מתחת לשולחן האוכל.

על השולחן אפשר להרשים עם סט הכלים הכי חגיגי ולקשט עם כמה שיותר מוטיבים מגוונים מהטבע.

השקיעו תשומת לב לתאורה

אפשר ליצור "אור פיות" שיהפוך כל סוכה לאגדית בקלות ובפשטות באמצעות תאורת לדים שמגיעה בצורת שרשראות, נטיפים, סרטי הדבקה ועוד.

היום שאחרי

מחשבה מוקדמת על היום שאחרי החג לוקחת בחשבון מקום לאחסון ריהוט הגן שרכשנו במינימום שטח אחסון.

אם אתם רוכשים שולחן אוכל בחרו בשולחן אוכל קל משקל שאפשר לקפל ואפילו להשטיח. כיסאות מעוצבים- בחרו בכאלו שנערמים זה על גבי זה והופכים למעיין פסל אומנותי… אחסון קל ונוח, יאפשר חיסכון במקום יקר ושליפה מהירה גם בימי החורף כשרוצים לשבת במרפסת או בגינה ולהנות משמש חורפית נעימה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *