גנב רכב, ניגח ניידות משטרה, היכה שוטר וכמעט דרס פועלים בכביש

אחרי מרדף מורט עצבים הצליחה משטרת תל־אביב להניח את ידה על גנב רכב ערבי שוהה בלתי חוקי מרמאלל-ה

המשטרה עצרה הלילה (אור לרביעי) תושב רמאלל-ה בן 26 לאחר מרדף מסוכן ברחובות תל־אביב. סמוך לשעה שתיים בלילה התקבל במשטרה דיווח על גניבת כלי רכב ממרכז תל־אביב. שוטרים מתחנות לב העיר וגלילות, יחד עם מתנדבים והשיטור העירוני, החלו לחפש את הרכב הגנוב. חיש מהר זוהה הרכב כשהוא יוצא מכיוון תל־אביב לכביש 5, כלומר מזרחה לכיוון יהודה ושומרון.

היה קל לזהות את הרכב בשל נהיגתו הפרועה בידי הגנב שנסע על השול, סירב להיענות לקריאות השוטרים לעצור ואף ניגח את רכבי המשטרה שהתקרבו אליו. יתרה מכך, הוא אף כמעט פגע בשוטרים שעמדו מחוץ לניידת במטרה להציב מחסום, וכמעט דרס מספר פועלים שהיו עסוקים אותה שעה בעבודות בכביש.

במהלך המרדף ובניסיון לעצור את החשוד שסיכן את חיי הפועלים והשוטרים, ביצע שוטר ירי לגלגלי הרכב, אולם החשוד המשיך במנוסה בכביש 5 למחלף כפר קאסם שם ביצע פרסה לכיוון מערב כדי להימלט מחסימה וכל זאת  כשהוא נוהג באופן פרוע ומנגח ניידות משטרה נוספות עד שהשוטרים הצליחו לחסום את הרכב כשנכנס לרמת השרון. אך כאילו לא די בכך, גם בשלב הזה, ניסה החשוד לברוח רגלית מהרכב והיכה שוטר שעמד בדרכו באגרוף. אולם השוטר עצר את החשוד והתברר, כמה מפתיע, שמדובר בשוהה בלתי חוקי בן 26 מרמאלל-ה שנעצר במקום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *