גנץ: "אם נתניהו יקים ממשלה תקראו לי לריאיון סיכום של המדינה"

שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ תקף בחריפות הערב (שבת) בריאיון ל"פגוש את העיתונות" עם עמית סגל ובן כספית את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. "אם נתניהו יקים ממשלת 61 אני מבקש מכם לקרוא לי לריאיון סיכום של המדינה. זו תהיה ממשלה קיצונית שתגרור את המדינה לשיסוי ולהמשך הקצנה

שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ תקף בחריפות הערב (שבת) בריאיון ל"פגוש את העיתונות" עם עמית סגל ובן כספית את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. "אם נתניהו יקים ממשלת 61 אני מבקש מכם לקרוא לי לריאיון סיכום של המדינה. זו תהיה ממשלה קיצונית שתגרור את המדינה לשיסוי ולהמשך הקצנה – אני לא אהיה שותף של דבר כזה", אמר גנץ.

לדבריו, "נתניהו רוצה ממשלה צרה על בסיס 61, אני רוצה ממשלת אחדות רחבה וממלכתית על בסיס 71 חברי כנסת. ברגע שלנתניהו לא תהיה ממשלה כל הקלפים ייפתחו מחדש. כבר ראינו איך אנשים יושבים אחד עם השני למרות שחשבו שהם לעולם לא יישבו יחד. העניין הוא היכולת שלנו לחבר ולשוחח עם כולם".

כשנשאל אם יסכים לשבת ראשון ברוטציה עם נתניהו, השיב: "כבר הציעו לי להיות ראש ממשלה ואמרתי לא. נתניהו פגע באורח אנוש בממלכתיות הישראלית ולכן אין אפשרות מבחינתי לשבת עם נתניהו, לא מבחינה ממלכתית ולא מבחינה פוליטית. לא יקרה. הקרדיט של נתניהו נגמר – הוא צריך לשחרר את מדינת ישראל. יש לנו 3 אפשרויות – או ממשלה קיצונית של נתניהו, או ממשלת אחדות בראשותי או בחירות אינסופיות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בוא נסכם

    תודה לך גנץ תמשיך לעלות ולהצליח
    תמצא גוב הציבור הפרטי
    ותן לביבי לנהל את העניינים
    מה שהוא שכח אתה לא תדע עוד 200 שנה

    ניר |
    הגב