גנץ וסער רומזים: מתכננים להקים ממשלה ללא נתניהו

המזימה של הצמד נחשפת

בני גנץ בישיבה המאוחדת הראשונה של כחול לבן- התקווה החדשה: "המשימה שלנו היא סיום המשבר הפוליטי והקמת ממשלה יציבה, רחבה וממלכתית שתמלא את ימיה".

סער: "לישראל דרושה היום הנהגה פטריוטית וממלכתית שתחלץ אותה מהמשבר הפוליטי ותבטיח את עתידה – לא נאפשר למכונת הרעל, השקרים, הפייק ניוז וההכפשה שתעבוד כעת שעות נוספות להסיט אותנו מהמטרה".

שר הביטחון אמר כי "אתמול סיכמנו על איחוד לאחר עבודה מהירה ומאומצת. איחוד שמגיע מהמקום הנכון מבחינה ערכית, וגם מבחינה פוליטית. כל חיי לחמתי למען מדינת ישראל, וכעת כשהיא בשיא המשבר – זה הזמן של כולנו להתגייס.

לדבריו, "המשימה שלנו מאוד ממוקדת – להביא לסיום המשבר הפוליטי והקמת ממשלה יציבה, רחבה וממלכתית שתמלא את ימיה. ממשלה שתוכל לממש תוכניות לבניין הכוח שיאפשרו את ביצור ביטחון מדינת ישראל. ממשלה שתוכל לטפל ביוקר המחיה באופן מערכתי. ממשלה שתטפל בביטחון האישי של כל האזרחים ובמשילות שלה. ממשלה שתדאג למורים, לחקלאים, למחירי הדיור, לאנשי התרבות, תבסס את הקליטה והעלייה מכל קצוות העולם. ממשלה של העם כולו, של האזרחים כולם.

הגענו להסכמות על קווי היסוד שילוו אותנו ברוב התחומים, ואנחנו מאוחדים וממוקדים במטרות שהצבנו לעצמנו. אני שוב מבקש להביע הערכה רבה לגדעון על המנהיגות שהוא מגלה, בלי ההחלטה החשובה שלך הדבר הזה לא היה אפשרי. יש פה הסכם מסגרת אידיאולוגי שעבדו עליו ימים ושעות רבות. אני מודה כמובן גם לכל החברים בשתי המפלגות שיוצאים איתנו למסע הזה – שהוא חשוב וחיוני למדינת ישראל."

סער אמר: "אני חייב להגיד שאני מתרגש יותר ממה שיכולתי לשער ואני שואל את עצמי למה, אני סך הכל הרבה שנים בחיים הפוליטיים.

אז קודם כל, ההרכב של האנשים שנמצאים פה מסביב לשולחן, אנשים מצוינים, מהטובים ביותר שיושבים היום בכנסת ובממשלה. נבחרת מעולה שגם תדע לעבוד ביחד, אני משוכנע מההיכרות עם כולם בצורה אופטימלית.

הדבר השני, אני מקבל את הפידבק האדיר מהציבור, ואני בטוח שגם אתם מקבלים את זה, יש התעוררות והתלהבות ואפילו התרוממות רוח בחלקים גדולים מאוד מהציבור עם תקווה וזה מחייב אותנו מאוד וזו האחריות שמוטלת עלינו.

אתמול הבאנו בשורה משמעותית לעם ישראל. לישראל דרושה היום הנהגה פטריוטית וממלכתית שתחלץ אותה מהמשבר הפוליטי הארוך בתולדותיה ותבטיח את עתידה.
על הרוב המכריע של הנושאים יושבי השולחן הזה מסכימים. ביחד אנחנו מייצרים חלופה חזקה לישראל שמשלבת מרכז בטחוני עם ימין ממלכתי. חלופה טובה בהרבה מאלו שנמצאים בצדדיה, בקצוות. אנחנו נוביל להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה בראשותו של בני גנץ. זהו יעד ריאלי. ממשלה המושתתת על ערכי הליבה המשותפים של החברה הישראלית.

אני מודיע ליושבים בחדר הזה. מי כמו בני וכמוני יודע: החודשים הקרובים לא יהיו קלים. מכונת הרעל, השקרים, הפייק ניוז וההכפשה תעבוד שעות נוספות. אל תתנו להם להסיח אותנו מהמטרה.

נציג לציבור דרך: בהחזרת הביטחון האישי והמשילות. בהתמודדות עם יוקר המחיה ויוקר הדיור. בשמירה על ערכיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. בהבטחת ביטחונה ועתידה. בעזרת ה׳ נעשה ונצליח״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *