דרישה ברורה וחד־משמעית: הדיחו מיד את היועצת המשפטית לממשלה

ארגונים דוגמת התנועה למשילות, תורת לחימה, אם תרצו, חותם, פורום נכי צה"ל ועוד, קוראים לממשלה להחליף את היועמ"ש

שורת ארגונים לאומיים מרכזיים פנו אמש (מוצ"ש) במכתב דרישה חריף לממשלה והעומד בראשה: "הדיחו את היועמשית בשל ההפקרות השיטתית באכיפת החוק, אכיפה בררנית ואי השוויון בפני החוק".

במכתבם התריעו הארגונים: "לנוכח ההפקרות באכיפת החוק הסיסטמתית, של היועצת המשפטית לממשלה – הפגיעה האנושה והמבוססת באמון הציבור במערכת אכיפת החוק – חותרת תחת יסודות הליבה של הדמוקרטיה. אובדן אמון אשר עלול, חלילה וחס, להוביל לאלימות, שימוש בכוח ושפיכות דמים".

עוד נכתב במכתב: "אותם רגשי האחריות הכבדים שגרמו לנו להחריש עד עתה למרות העוול המתמשך – הובילו אותנו, בעת הזו, למסקנה כי לשם אחדות ישראל החיונית ומניעת הסלמת אלימות העבריינים וסיכון המדינה בהתדרדרות חברתית כוללת לאסון מחריד – יש לפטר לאלתר את היועמ"שית ולמנות אחר/ת תחתיה".

לצד הדרישה הונח איום אלקטורלי מעודן לחברי כנסת ושרים שמתמודדים באופן דמוקרטי במפלגותיהם: "חברי כנסת וממשלה שיפנו עורף לצעד הכרחי זה למען האחדות והשוויון בפני החוק, לא יקבלו שוב את אמונו של העם".

להלן רשימת הארגונים החתומים על המכתב: התנועה למשילות, מטה 64, חותם, יהודית, נצח ישראל, תורת לחימה, אם תרצו, פורום נכי צה"ל, נקראים לדגל, פורום קפה שפירא, פורום למען המשפחה, לך ירושלים, לדעת, בוחרים בחיים, טייסים ולוחמים נגד סרבנות, בוחרים במשפחה, החזית לשחרור דרום ת"א, מאירים.


לקריאת מכתב הארגונים לשרי הממשלה והעומד בראשה>>

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *