דרעי השיק קמפיין: הבטיח להעלות את שכר המינמום – וליטף את ליברמן

שר הפנים ויו"ר שס כינס לפני זמן קצר מסיבת עיתונאים בה פתח באופן רשמי את קמפיין הבחירות, עם שלל ססמאות חדשות, ובתוכם גם ההישגים מהקדנציה הקודמת בכנסת ה- 20.

שר הפנים ויו"ר שס כינס לפני זמן קצר מסיבת עיתונאים בה פתח באופן רשמי את קמפיין הבחירות, עם שלל ססמאות חדשות, ובתוכם גם ההישגים מהקדנציה הקודמת בכנסת ה- 20.

דרעי פתח ואמר ״הבחירות מיותרות. היינו צריכים להיות עכשיו בעיצומה של פעילות אחרי ההישג הגדול שהבאנו. הממשלה לא קמה רק בגלל שאותם אלו שהתחייבו לתמוך בנתניהו, החליטו לחזור בהם ולא לתת לו להקים ממשלה״.

לגבי התמיכה במועמד לראשות הממשלה אמר דרעי כי ״אנחנו לא מזגזגים, לא מחפשים גימיקים ולא חיבורים. אנחנו יציבים וקיימים קרוב ל-40 שנה. לא לחינם העיתונאים מתלוננים שאצלינו משעמם מאוד. אמרנו לכל אורך הדרך שנתמוך ברה״מ נתניהו וכך נמשיך. גם בבחירות הקרובות נמליץ לנשיא רק על נתניהו״.

בהמשך דבריו דרעי התייחס לקמפיים ואמר ״כפי שאתם רואים בקמפיין שהשקנו היום ש״ס היא ״הכח החברתי בממשלה״. היינו בקדנציה האחרונה השחקנים החברתיים יחד עם כחלון, אבל ׳כולנו׳ לא תרוץ בבחירות ואנחנו בבחירות הקרובות נהיה המפלגה החברתית היחידה. נציגי ש״ס שיושבים פה הם הכח החברתי האמיתי של מדינת ישראל״.

יו"ר שס עבר למנות את ההישגים ואמר "תחבורה ציבורית, צדק חלוקתי, חופי רחצה בחינם, העלאת שכר המינימום, הנחה במים, סבסוד קייטנות בפריפריה וצמצום פערים ברשויות, הם חלק ממה שעשינו".

הבטחת הבחירות הראשונה של דרעי במסיבת העיתונאים הייתה ״ההתחייבות הראשונה שלנו לקדם לאחר הבחירות: לעלות את שכר המינימום מ-5300 ש״ח ל-6300 ש״ח. אנחנו גם מבטיחים לדאוג בשכונות העוני חינוך חינם מגיל 0״.

אריה דרעי עבר לפוליטיקה ותקף ״אני רואה את ההודעות של לפיד. הוא לא משתנה ולא מנסה אפילו להתחפש. אנחנו נביא לידיעת הציבור את הסכנה במידה וחלילה הוא יגיע לשלטון. ראינו מה האיש הזה עשה לסטטוס קוו במדינת ישראל. חשבנו שהמיזוג של לפיד עם כחול לבן אולי יגרום לו להרהר מחדש. אבל לפיד נשאר לפיד״.

לסיים דרעי הסביר את היחסים עם ליברמן ואמר "למה אני לא מתייחס לליברמן, למה אני לא תוקף? התשובה פשוטה, לפיד היה שנתיים שר אוצר במשך שנתיים הוא לא השאיר אבן שהוא לא הפך להזיק לציבור החלש, לילדים שלנו. ליברמן אני לא יכול להתכחש לאמת שאני מכיר 30 שנה את הבחור הזה, מעולם הוא לא פגע בכוס מים של הציבור החרדי, ההיפך".

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. 37 שנים של חארטה מרן בקבר. אתה מעלתה גנבתה אסיר משוחרר. בקרוב עוד כתב אישום. ואתה חוזר לבית סוהר. אתה הבושה הכי גדולה למדינת ישראל. גם ביבי יילך עיניין של זמן סוך גנב לתליה

    מעלתה גנבתה ישבתה ביתסוהר. בקרוב אתה חוזר לשם. וביבי איתך. אתה בושה למדינת ישראל. המרן בקבר כל התורה שלך. זה חארטה בארטה.

    דויד |
    הגב
  2. אדם אחד החליק על עגבניה. בא מכלוף והרימו. לאחר שנרגע אותו אדם, אמר לדרעי: מה תבקש ואעשה לך? ענה לו דרעי: תצביע לי בבחירות. אמר האיש: כבודו. החלקתי על עגבניה לא על השכל....

    לדרעי מבט נחש טמא פפפווועעע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מרוקו סכין, מרוקו סרטן

    כל המארוקאקים גויים גמורים. ראו הוזהרתם.

    מיכלוף הגנב העלה ארנןנה וסידר לכם הופעה של עונר הדם |
    הגב
  4. דרעי

    מי אתה שתחליט אתה רק מרמה את האנשים שיצביעו עבורך. לא יודע איך נותנים לך שבע מנדטים

    עמי |
    הגב
  5. קצת מקצוענות לא יזיק. אבל אתה כתב שפוי כאן.

    למה להיות ברמה נמוכה? לרשום; "ליטף את ליברמן". מה הקשר? זה אסטרטגיה שלא צריך בכתבה מרכזית להכנס לנושא הזה. הבנת הכתב?!

    דניאל קינג |
    הגב