האיום שנשלח לחברות הסלולר ע"י שבעים אלף מנויים חרדים

70 אלף מנויי הקומה הכשרה הודיעו לחברות הסלולאר כי במידת וגזירת ביטול הקומה הכשרה תיכנס לתוקף – ינתקו את הקווים שברשותם

כ-70 אלף מנויי הקומה הכשרה הודיעו לחברות הסלולר כי בכוונתם לנתק את הקווים שברשותם, במידה וגזירת ביטול הקומה הכשרה תיכנס לתוקף. המסמכים הוגשו לבג״צ במסגרת עתירה שהוגשה כנגד שר התקשורת הנדל. כך מדווח אתר אייס.

בעתירה שהוגשה על ידי עו״ד אבי רימון צויין כי ״שר התקשורת כופה אידיאולוגיה אישית-חילונית על ציבור רחב של מנויי שירות הטלפון הכשר, וזאת בניגוד מוחלט לעמדת משרד התקשורת ערב כניסתו לתפקיד, ובניגוד מוחלט לרצונו של הציבור החרדי, שלטובתם, כביכול, מתיימר שר התקשורת לפעול״.

במסגרת העתירה הוגשה חוות דעת של המשנה לכלכלן הראשי של רשות התחרות לשעבר רועי רוזנברג שציין כי: ״תעריפי המסלולים הכשרים נמוכים יותר מהמסלולים הקרובים להם מבחינת היקפי שימושים בשוק הכללי. בקו הכשר קיימת תחרות שאינה פחותה מהתחרות הקיימת בשוק הכללי הן בתחום המכשירים והן בתחום מחירי המסלולים״.

לפי דיווח ב’מעריב’, שר התקשורת יועז הנדל אמר על המאבק שהמפלגות החרדיות מנהלות נגדו: “העסקנים החרדים פועלים בשירות עצמם, מעמיסים עלויות ומגבילים את הציבור. העסקנים האלו הם יריבים של הציבור החרדי, לא אני”.

הוא סיפר לתומכיו: “הגיע אליי אדם בשליחות ליצמן, והבהיר לי שאם אני נוגע בנושא הטלפונים של המגזר החרדי אני מחוק. ‘אתה תהיה שרוף פוליטית’, אמר לי. נדרשתי להחליט האם אני לוקח סיכון פוליטי או מתעלם כמו קודמיי. החלטתי שאני מחליט למען אזרחי המדינה החרדים, למרות שאני יודע שהם לא האלקטורט שלי”.

גורמים ביהדוה״ת הגיבו על דבריו של יועז הנדל נגד העסקנים החרדים בכנס תומכים שנערך בשוהם – ״היהירות והזחיחות ממשיכים להיות בעוכריו של הנדל. האיש שהתנהל כמו פיל בחנות חרסינה, בעט, פגע והכפיש את הציבור החרדי ומנהיגיו, מחפש כיום בית פוליטי ולא מוצא. בפטרונות ובעליונות, ניסה מר הנדל ׳לחנך׳ את החרדים ולשלוט בערכיהם. היום ברור לכולם שהנדל הפך לנטל פוליטי. כל מי שיחבור אליו מנתק קשר עתידי עם הנציגות החרדית״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *