האם ממשלת בנט עבאס מכינה את הקרקע להתנתקות השנייה?

תלמיד בישיבת חומש קיבל זימון לבית המשפט בעוון הפרת חוק ההתנתקות: "ממשלת השמאל מכינה את הקרקע להתנתקות השנייה"

האם ממשלת בנט-לפיד גמרה אומר לפנות את ישיבת חומש ובכך לחסל לחלוטין את ההתיישבות היהודית היחידה שנותרה במקום? על פי התנהלות כוחות הביטחון אל מול תלמידי הישיבה בזמן האחרון, נראה שזו המגמה.

ביום שישי, יצאו ידידיה וסרטייל ויוסף שוהם, תלמידי הישיבה בחומש, לתדלק את רכבה של הישיבה בתחנת הדלק בקדומים. במהלך נסיעתם, עצר אותם שוטר, ומסר לוסרטייל זימון להתייצב בבית המשפט בעוון הפרת חוק ההתנתקות. ליוסף שהם, שנהג ברכב, כתב השוטר דו"ח תנועה.

אירוע זה מצטרף לאירוע שקדם לו בתחילת השבוע שעבר, אז הגיעו כוחות גדולים של משטרה וצבא לחומש, והחרימו ציוד של אחת ממשפחות האברכים המתגוררות בישיבה.

כזכור, בימים האחרונים טענו בישיבת חומש בתוקף כי לאחר שימלאו השלושים להירצחו של תלמיד הישיבה, יהודה דימנטמן הי"ד, הממשלה תשלים את הפינוי של חומש שהחל ימים בודדים לאחר הרצח, ותפנה ממנו גם את הישיבה.

מישיבת חומש נמסר בתגובה: "ממשלת השמאל המכהנת כיום במדינת ישראל מכינה את הקרקע להתנתקות השנייה מחומש ולהחרבת ההתיישבות היהודית האחרונה במקום. כל ההצהרות של שרי הממשלה המדברים גבוהה גבוהה על הרוח והגבורה של תלמידי הישיבה, כשבה בעת הם שולחים את המשטרה וצה"ל להתנכל לאותם תלמידים, תוך שהם חותרים לעבר מטרה אחת – פינוי הישיבה – שוות כקליפת השום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *