הגרמ"צ בכנס חיזוק לנשות ישראל: אתן שומרות על כלל ישראל

בעצרת תפילה של אלפי נשים בירושלים, חיזק אותן מרן ראש הישיבה על תפקידן בהגנה ושמירה על עם ישראל

מרן ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן שליט"א עלה בתחילת החודש לירושלים למשא חיזוק והתעוררות לנשות ישראל בעת המלחמה. כ־3,000 נשים ובנות מכל רחבי הארץ התכנסו בערב ראש חודש שבט בבניני האומה בירושלים, לתפילה, זעקה וקבלת עול מלכות שמיים כדי לעורר רחמים על עם ישראל בעת הזו.

מרן ראש הישיבה, הגאון רבי מאיר צבי ברגמן שליט"א, זקן חברי מועצת גדולי התורה, טרח ובא להשתתף במעמד ונשא את המשא המרכזי לחיזוקן של נשות ישראל. את משאו פתח הגרמ"צ במילים: "נשים יקרות, עצם ההתכנסות שלכם, לשמוע ולהתחזק יחד, עצם הדבר הזה, זה דבר גדול מאוד". והמשיך: "אנחנו חיים ומאמינים שכל הניסים של עם ישראל זה הכל בזכות לימוד תורה. התורה הקדושה היא זו ששומרת עלינו, היא זו שמגינה עלינו. אני רוצה לדבר על החלק שלכן, על החשיבות של האשה בשמירה על כלל ישראל. יסוד החשיבות של האשה הוא בזה שהיא שולחת את הבעל ללמוד. בזה שהבעל יושב ללמוד. בזה החשיבות של האשה. וזה, אני רוצה להגיד לכן, זה מה שאתן צריכות לקחת מכאן. מהאסיפה הזאת צריך לצאת, שידעו שהלימוד תורה של הבעל זה תלוי בכן. וזה התפקיד שלכן בשמירה ובהגנה על כלל ישראל".

הגרמ"צ חתם דבריו במילים הבאות: "אשרי חלקכן שאתן מתכנסות להתחזק. בזה שאתן עושות שהבעל יוכל ללמוד במנוחה, בזה אתן הופכות להיות המלמדות תורה. את זה אתן צריכות לקחת מהאסיפה. זהו החלק שלכן. ובזה אתן שומרות על כלל ישראל. ונזכה על ידי זה לישועת ה' מכל צרותינו".

צילומים: איציק ו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *