הושלם שדרוג מתחם גת בשכונת קרית משה

מתחם גת שודרג באופן מלא, לרבות שדרוג 14 מעברים ציבוריים והמדרגות המובילות מרחוב גת לרחוב הרב צבי יהודה

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך אתמול (ג', 28.2) את שדרוג מתחם רחוב גת.

מתחם גת שודרג באופן מלא, לרבות שדרוג 14 מעברים ציבוריים והמדרגות המובילות מרחוב גת לרחוב הרב צבי יהודה.

במסגרת העבודות, התבצע קרצוף וריבוד הכביש, החלפת ריצוף המדרכות באבן משתלבת, החלפת עמודי תאורה ופנסים לתאורת לד חסכונית, הצבת ריהוט רחוב חדש- ספסלים ואשפתונים, התקנת מאחזי יד במעברים וגדרות בטיחות, הכנת תשתית לעמדות טעינה לרכב, הקמת שתי רמפות להנגשה מרחוב גבעת שאול למתחם והכנה לשתילה.

עבודות השדרוג בוצעו ע"י אגף שפ"ע במינהל התפעול של עיריית ירושלים, בשיתוף מנהלת הרובע, המינהל הקהילתי, התושבים וועד המתחם.

הרחוב קרוי על שם החוקר בן ציון גת שנולד בשנת 1909 ונפטר בשנת 1959. ד"ר בן-ציון היה מראשוני החוקרים בנושא "הישוב היהודי בארץ ישראל" ואף כתב ספר בנושא, שפורסם לאחר מותו.

ברחוב זה קיימת חורשת זיכרון לנופלים במערכות ישראל. בטקס הוענק אות הערכה לראש העיר על היוזמה לשדרוג המתחם על ידי נציג התושבים, אהרון כהן צדק.

בטקס השתתפו גם מנכ"ל העירייה – איציק לארי, סמנכ"ל וראש מינהל תפעול – איציק נידם, זיוה נוקראי – מנהלת אגף שפע ותושבי השכונה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "איכות החיים של התושבים היא בראש סדר העדיפויות שלנו. חנכנו היום את שדרוגו של מתחם גת, המשרת את תושבי קריית משה. נמשיך לפתח ולטפח את המרחבים הציבוריים בעיר לטובת התושבים והמבקרים בה".

(צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *