הותר לפרסום: עשרים ואחד חיילי מילואים נפלו אתמול ברצועת עזה

הלוחמים שהו בתוך שני מבנים שמוקשו במטרה לפוצץ אותם בשעה שמחבל ירה טיל RPG לעברם, ה' יקום דמם

דובר צה"ל פרסם הבוקר כי אתמול, במהלך לחימה במרכז רצועת עזה, נפלו עשרים ואחד לוחמי מילואים, ה' יקום דמם. הכוחות פעלו במרחק 600 מטר מהגבול, במרחב שחוצץ בין היישובים הישראלים לעזה, בסמוך לכיסופים. הם הסירו מבנים ותשתיות טרור במרחב כדי ליצור תנאים ביטחוניים לחזרת תושבי הדרום לבתיהם.

סביב השעה ארבע אחה"צ נורה ככל הנראה טיל RPG לעבר טנק שאבטח את הכוח, ובמקביל אירע פיצוץ של שני מבנים דו־קומתיים שקרסו כתוצאה מהפיצוץ. מרבית חיילי הכוח היו בתוך המבנים ובסמוך אליהם. המבנים התפוצצו ככל הנראה כתוצאה ממוקשים שכוחותינו הטמינו בהם לקראת פיצוצם. החילוץ נמשך שעות ארוכות והסתיים בשעות הקטנות של הלילה.

עוד נמסר מדובר צה"ל: "אנו ערים לחרושת השמועות שהייתה אתמול בנוגע לאירוע. אני רוצה להבהיר שאנחנו מפרסמים מידע מאומת רק לאחר שאנו מעדכנים את המשפחות, וכך נמשיך לעשות. מאחורי השמועות יש משפחות שחוות את השעה הקשה ביותר. אני קורא לכם לנהוג באחריות וברגישות נמנע מלהוסיף כאב על כאבן".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הבוקר: "אתמול חווינו את אחד הימים הקשים ביותר מאז פרוץ המלחמה. אני מבקש לחזק את המשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בשדה הקרב. אני יודע שעבור המשפחות הללו, חייהן ישתנו לעד. אני דואב על חיילינו הגיבורים שנפלו. אני מחבק את המשפחות בשעת יגונן וכולנו מתפללים לשלום פצועינו. צה״ל פתח בבדיקה של האסון. אנחנו חייבים להפיק את הלקחים הנדרשים ולעשות הכל כדי לשמור על חיי לוחמינו. בשם גיבורינו, למען חיינו, אנחנו לא נפסיק להילחם עד לניצחון המוחלט".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *