הילדים מתקשים ללכת לישון? אתם לא לבד

כיצד ניתן להגדיל את הסיכויים שהילדים ילכו לישון מוקדם, לא יתעוררו 8 פעמים תוך כדי הלילה ויקומו בשעה הגיונית (לאחר הזריחה)? הכנו לכם מדריך שנכתב בזעת אפם של הורים מנוסים ומותשים

לפני שמגיעים ילדים, אנשים נוטים לחשוב שחופשה זה שיא השלמות ושהעלאה במשכורת זו המטרה בחיים. לאחר שמתווספים ילדים למשוואה, מהר מאוד ממנים את השאיפות, כך שלו הייתה ניתנת להורים הזדמנות להביע משאלה אחת (חוץ משלום עולמי ובריאות), הם ככול הנראה היו מבקשים לישון טוב!

אז כיצד מתמודדים? כיצד ניתן להגדיל את הסיכויים שהילדים ילכו לישון מוקדם, לא יתעוררו 8 פעמים תוך כדי הלילה ויקומו בשעה הגיונית (לאחר הזריחה)? הכנו לכם מדריך שנכתב בזעת אפם של הורים מנוסים ומותשים.

אפשרו לילדים לישון ביחד

אין הורה שלא מכיר את הטריק הישן והידוע שבו נכנסים למיטה עם הילד כדי להרדים אותו, אך בזמן שמחכים, שוקעים אל תוך שינה עמוקה, כך שבאמצע הלילה מתעוררים ולא מבינים מה עושים בתוך מיטה קטנה ולא נוחה.

ובכן כדי לצאת מהלופ, יש לנו המלצה. במקום לרכוש לכל ילד מיטת יחיד, רכשו מיטה וחצי. מדוע? בשביל מענה מיטבי שעונה על שני מצבים אפשריים: ראשית כדי שאם תירדמו עם הילד, לפחות יהיה לכם נוח – ללא מרפק בפנים. לא השתכנעתם? אנחנו מגיעים לסיבה שלשמה התכנסנו: במקום שכל ילד יישן במיטה משלו, תאפשרו לשני אחים לישון ביחד. לא רק שמדובר בחוויה, אלא גם בפתרון גאוני. הילדים יחושו מוגנים, ובכך פחות ידרשו שאתם תהיו אלו שתישנו ביחד איתם – ניצחון!

השקיעו בסביבת השינה

ברגע שהילדים יתרגשו ללכת לישון, הם פחות יהיו עסוקים בלקרוא לכם. הרעיון הוא פשוט והגיוני. ממש כפי שאתם כאנשים מבוגרים מקפידים לבחור עבורכם מזרון זוגי איכותי, כזה שרק מחכים לשקוע לתוכו, אותו הדבר לגבי הילדים.

מפתיע לגלות, אך גם לילדים יש העדפות לגבי המאפיינים של המזרון. כמו כן, חשוב להשקיע במצעים, לבחור בכאלו שהילדים אוהבים. מה עוד? רצוי לחשוב באלו עוד דרכים ניתן לגרום לקטנטנים העקשנים ללכת לישון. זו יכולה להיות מנורה שמפיצה דמויות משתנות על התקרה, זו יכולה להיות קילה, זה יכול להיות דובי מדבר, זו יכולה להיות אפליקציה שמספרת סיפורי ערש וכדומה.

שחדו אותם

אין דרך להתחמק מהאמת, או ליפות את האמת. אומנם שוחד לא חינוכי, אך אם הוא עוזר להעביר כמה שיותר לילות רצופים, הרי שכל הדרכים כשרות. אז איך מציעים לילדים שוחד מבלי להצטייר בעיניהם כהורים חסרי עמוד שדרה? הרעיון הוא להתמקד במינונים.

הכוונה היא שאין להבטיח לילד את אותה בובת פרווה שהוא כה רוצה (אם רק יישן יפה), אך כן להבטיח שאם יישן יפה 3 ימים ברציפות (תשמרו על גבולות הגיוניים), הוא יזכה לבחור ממתק בסופר, תיקחו אותו אל גינת המשחקים שהם אוהב, תרשו לו ללכת לישון קצת יותר מאוחר וכדומה.

כאן ראוי לציין שאם הילד לא ישן יפה, אין להתקפל, ואף יש להזכיר שהוא לא יקבל את הפרס, אך עדיין יש לו הזדמנות להשתפר.

בהצלחה!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *