הכירו: זהו הבכיר ברע"מ שרוצה להיות שאהיד ותומך בירי טילים על ישראל

סמוטריץ', הגיב: "‏רע"מ של התנועה האסלאמית היא מפלגה של תומכי טרור אנטי ציוניים השואפים להשמדת מדינת ישראל. בנט יודע את זה, שקד יודעת את זה"

בכיר ברע"מ הביע את תמיכתו בטרור ימים ספורים לאחר מתקפת טילים על ישראל, מדובר בעלאא אל-דין ג'בארין, שהוצב לקראת הבחירות האחרונות במקום השישי ברשימת רע"מ לכנסת, שיתף בפייסבוק סרטון לירי המביע תמיכה בירי הרקטות של ארגוני הטרור בעזה לעבר ישראל. פס הקול של הסרטון הינו שיר בשבח השהידים – המחבלים הנלחמים בישראל. בסרטון נראים, בין היתר, מחבלים המבצעים שיגור רקטות.

הסרטון שותף על ידי ג'בארין ב-9 ביוני 2018, עשרה ימים לאחר הסלמה בגזרת הדרום במהלכה שיגרו ארגוני הטרור כ-200 רקטות לעבר שטח ישראל.

ג'בארין צירף לפוסט מילים מתוך הטקסט של השיר שבסרטון: "אדוני השהיד, נשבור את הצום באל-קודס בירת פלסטין. אין עבורנו פתרון מלבד ניצחון או מות קדושים (שהאדה)".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הגיב: "‏רע"מ של התנועה האסלאמית היא מפלגה של תומכי טרור אנטי ציוניים השואפים להשמדת מדינת ישראל. בנט יודע את זה, שקד יודעת את זה, סער יודע את זה ואלקין יודע את זה. הם כולם יודעו את זה כל הזמן ומכרו את המדינה לתומכי טרור בעיניים פקוחות בשביל בצע מאוויים פוליטיים. לדיראון עולם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *