הכנסת אורחים מכל הלב אצל הרה"ק רבי אלימלך מליזענסק זיע"א | גלריה

כ"ק האדמו"ר מליזענסק, מצאצאי הרה"ק בעל 'נועם אלימלך' זכה לגאול את ביתו ובית מדרשו ולחדש מסורת של 250 שנה

אלפים פקדו את האהל הענק של הכנסת אורחים שעל־יד רבי אלימלך'ס הויף סמוך לבית המדרש העתיק נועם אלימלך ביומא דהילולא קדישא כ"א אדר א'. כבר בימי חיותו של הנועם אלימלך זי"ע היה ביתו ובית מדרשו שוקק בתלמידיו הקדושים ובחסידים הרבים שהגיעו והחיו נפשם בבית קדוש זה.

לאחר פטירתו מילאו מקומו בן אחר בן חמשת אדמור"י ליזענסק שהיו מפורסמים בקדושתם ובמופתיהם וניהלו את בית המדרש והבית הקדוש לקבל את רבבות הבאים. אדמור"י ליזענסק נודעו במופתיהם ובמיוחד לתומכים בהם, בידם היה המפתח לאהל הקדוש ובו נטמנו לאחר פטירתם.

לפני שלוש שנים זכה נכדם כ"ק האדמו"ר רבי דניאל רוקח שליט"א מליזענסק לגאול את ביתו ובית מדרשו של הנועם אלימלך זי"ע ולחדש מסורת של 250 שנה של תורה, תפילה, הכנסת אורחים וישועות לכלל ולפרט. אורחים רבים מכל העולם נשארו לשבת מרוממת כהמשך ליארצייט וחתמו את ההילולא בסעודת מלוה מלכה רבתי כהבטחת הנועם אלימלך שנכדיו יערכו סעודה זו ויפעלו ישועות.

בביתו של הנועם אלימלך (רבי ר' אלימלך'ס הויף) נערכים לקבלת רבבות הבאים באדר ב' ומקווים להשלים עד אז את בניית מקוה הטהרה הנבנה בתכלית ההדר והכשרות. זכותו תגן עלינו ועל כל ישראל

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *