הכתבת הבכירה דפנה ליאל: "הפור נפל, ניר אורבך בקרוב יפרוש מהקואליציה"

העיתונאי דני זקן מ'גלובס' וגלי ישראל' אמר כי גם אם ראשי מפלגות הקואליציה יירצו מאוד לאחד שורות, זה בלתי אפשרי כי הסיפור גמור. להבנתי, אורבך די סגור על פרישה והשאלה היא תזמון. הליכוד במגעים בעיקר מול תקווה חדשה.

האם לניר אורבך נמאס סופית מהקואליציה והוא בקרוב עומד לפרוש? לפי דיווחי הכתבת הבכירה דפנה ליאל התשובה חיובית והיא כותבת: – נראה שהפור נפל. בפגישה שהתקיימה בלילה שבין שני לשלישי הבהיר אורבך לבנט שהממשלה הזו מיצתה את עצמה ואין לו אמון בה. להערכתי, הוא נותן לבנט עוד ימים בודדים להיערכות ואם לא תהיה דרמה גדולה במהלכם יודיע על פרישה מהקואליציה.

תעשו חשבון- אם הפגישה התקיימה בשני אז ימים בודדים יכול להיות כבר מחר או מחרתיים. ההערכה היא שאורבך יצהיר שהוא מעוניין בממשלה חלופית בכנסת הזו בראשות נתניהו ואם זה לא יסתייע יוביל לבחירות כשהוא כבר משוריין בליכוד.

גם העיתונאי דני זקן מ'גלובס' וגלי ישראל' אמר כי גם אם ראשי מפלגות הקואליציה יירצו מאוד לאחד שורות, זה בלתי אפשרי כי הסיפור גמור. להבנתי, אורבך די סגור על פרישה והשאלה היא תזמון. הליכוד במגעים בעיקר מול תקווה חדשה.

וכן יועץ התקשורת נועם סלע אמר בראיון לקו הסקופים כי מידיעה ברורה אורבך בחוץ, את האליבי הוא כבר בנה בזעקות במליאה על ח"כ מאזן גנאים. נתניהו ורוב בכירי הליכוד מעדיפים ממשלה בכנסת הנוכחית אבל לא בכל מחיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *