המומחה למאבק במיסיון: "כך חילצנו ממלתעות המיסיון"

המומחה למאבק במיסיון חשף בביקור מיוחד עם פעילי ארגון 'אור לאחים' אצל גדולי ישראל, כי "בסייעתא דשמיא – אפילו מיסיונרים בכירים ממוצא יהודי באמריקה – חזרו בתשובה" • זו השיטה שעובדת

בביקור מיוחד עם פעילי ארגון 'אור לאחים' אצל גדולי ישראל, חשף המומחה בעל שם עולמי למאבק במיסיון, הרב משה שולמן מארה"ב, איך חילץ יהודים תמימים ופחות תמימים ממלתעות המיסיון. הוא גילה בשיחותיו האישיות עם גדולי ישראל, כי בסייעתא דשמיא – אפילו מיסיונרים בכירים ממוצא יהודי באמריקה – חזרו בתשובה, בעקבות שיחות עומק.

הרב משה שולמן מארה"ב, נודע כמומחה בעל שם עולמי בידע תיאולוגי, ורב פעלים ותושיה להוציא יהודים תמימים ממלתעות המיסיון בארה"ב. הוא מקיים "דיבייטים", שיחות עומק מקיפות, עם גדולי המיסיונרים בארה"ב והוציא רבים מהם מכתות המיסיון והחזיר רבים בתשובה שלימה.

פעילי ארגון 'אור לאחים' נעזרים בו בכל ימות השנה. עתה, שהגיע לביקור בארץ, יצא יחד עם פעילי הארגון למספר קהילות מיסיונריות בירושלים, ונתן למומחי ארגון 'אור לאחים' כלים איך לשכנע יהודים תמימים שמגיעים לקהילות המיסיונריות.

באחת הפגישות נקטפה תוצאה מבורכת מיידית: הרב שולמן הצליח להתווכח עם יהודי ששנים רבות הולך לקהילה המיסיונרית המסוכנת, ואחרי מספר מפגשים הצליח ב"ה להוציא אותו משם לגמרי.

הרב שולמן יצא לביקור אצל גדולי ישראל יחד עם הרב בנימין וולקן מנהל המחלקה למאבק במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים'. הם סיפרו לפניהם על התופעה החמורה של פעילות המיסיון בארץ ישראל ועל הפעילות לסיכול המזימות.

בסבב הביקורים, היו אצל חברי הבד"צ העדה החרדית שליט"א, אצל הרה"צ רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א, אצל כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א, אצל כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ שליט"א ואצל הגאון הגדול ר' שרגא שטיינמן שליט"א.

הרבנים הביעו התעניינות רבה בפעילות של הצלת נפשות משמד ר"ל. הם הזכירו כי על פי ההלכה, כנפסק בשולחן ערוך בהלכות שבת, יש בפעילות של הצלה משמד, מימד של פיקוח נפש. זה בוודאי מלמד אותנו עד כמה חשובה העשיה הזאת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *