המועצה "לזכויות אדם" פרסמה דו"ח על פעילות צה"ל ברצועת עזה

בתגובה לדו"ח שמאשים את צה"ל בפשעי מלחמה, אומרים במשרד החוץ כי מדובר ב"שיא של ניתוק בין האו"ם לבין המציאות", ומגדירים אותו כדוגמה לתיאטרון הפוליטי הציני ששמו האו"ם

אמש (רביעי) פורסם בג'נבה דו"ח של ועדת החקירה שהקימה המועצה לזכויות אדם אודות פעולת צה"ל בעזה. במשרד החוץ מגדירים את הדו"ח כ"עוד דוגמא לתיאטרון הפוליטי הציני ששמו האו"ם, ועוד דוגמא לשפל שהארגון הגיע אליו תחת מזכ"ל האו"ם גוטרש".

במשרד החוץ אומרים עוד כי הדו"ח הוכן על ידי גוף שנולד בחטא ומפר את הסטנדרטים של האו"ם עצמו. עוד אומרים שם כי זו ועדת החקירה היחידה שאין לה תאריך תפוגה. שלושת העומדים בראש הוועדה מוטים ונגועים באג'נדה אנטי ישראלית מובהקת, אג'נדה עליה הצהירו באופן פומבי לפני מינויים לוועדה.

"הדו״ח מתאר מציאות בדיונית בה נעלמו עשרות שנים של מתקפות טרור, אין מתקפות טילים מתמשכות על אזרחים ישראלים ואין מדינה דמוקרטית שמגינה על עצמה מפני מתקפת טרור. להוסיף חטא על פשע, הדו"ח רצוף בהאשמות שקריות ועלילות דם כלפי חיילי צה"ל. לא מפתיע, אך עדיין מאכזב: בעידן של גוטרש באו"ם נרשם עוד שיא חדש של ניתוק בין האו"ם לבין המציאות עימן מתמודדות מדינות דמוקרטיות", חותמים במשרד החוץ את התייחסותם לדו"ח האמור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *