המחבל הנתעב שרצח את היהודייה הקשישה בחולון שם קץ לחייו

תושב תל אביב שיצא מבית הכנסת בסביבות השעה שבע בבוקר הבחין בגופת אדם ודיווח על כך למוקד 100 של המשטרה.

שולמית רחל עובדיה, בת 84, היא הקשישה שנרצחה שלישי באכזריות ע"י מוט ברזל בפיגוע טרור בעיר חולון. שולמית הותירה בעל ושלושה ילדים.

אתמול נמצאה גופת המחבל ברחוב בר כוכבא פינת דיזנגוף בתל אביב לאחר ששם קץ לחייו. תושב תל אביב שיצא מבית הכנסת בסביבות השעה שבע בבוקר הבחין בגופת אדם ודיווח על כך למוקד 100 של המשטרה.

מפקד מרחב יפתח, תת ניצב חיים בובליל, סיפר כי "מיד לאחר האירוע הופעלו מאות שוטרים ולוחמים בפריסה רחבה. התקבלו עשרות דיווחים במהלך הלילה על אנשים חשודים ולקראת שבע התקבל דיווח נוסף מאזרח שיצא מבית כנסת והבחין בגופת אדם".

כזכור, משטרת ישראל פנתה לעזרת הציבור בחיפושיה אחר המחבל הרוצח מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה שרצח את הקשישה בחולון.

גובר החשש כי המחבל מסתתר בחולון, אם כי מעגל החיפושים מתחיל להתרחב למקומות נוספים ומרוחקים יותר בחצי שעה האחרונה.

לפי שעה, לא ידוע מיקומו המשוער של המחבל, ועל כן הסריקות מתרחבות לגזרות מחוץ לחולון, על מנת לשלול את הסיכון שהצליח לברוח מהעיר.

יאיר לפיד קיבל עדכון על הפיגוע בחולון ומאמצי לכידת המחבל ממזכירו הצבאי האלוף אבי גיל.

לפיד הגיב: “הטרור הוא התגלמותו של רוע טהור. מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו. כוחות הביטחון פועלים בשעה זו למצוא את המחבל, ואני סומך עליהם שישימו ידם עליו. אנחנו ננהג ביד קשה נגד הטרור, נתפוס את המבצע ואת שולחיו. אני שולח תנחומים עמוקים למשפחת הנרצחת ומחזק אותם בשעתם הקשה”.

סנ"צ ‎אלי לוי, דובר משטרת ישראל, ב-103fm על הפיגוע הנורא והמחריד בחולון: "אנו בודקים האם אותו מחבל נתעב הופעל, האם יש לו שותפים, האם מישהו נתן לו את אמצעי הלחימה, האם מישהו תדרך אותו ועמד מאחוריו, או שמדובר במחבל בודד". עוד אמר על מציאת גופת המחבל מהפיגוע בחולון: "חלק מהתחקיר הוא להבין איפה הוא היה בשעות מרגע הפיגוע ועד שהוא נמצא ללא רוח חיים בת"א. להגיד שהוא טייל והלך לאיטו ללא הפרעה של המשטרה – פשוט הגדרה לא נכונה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *