המחלוקת חוזרת – זעם באגודת ישראל על גפני: "אין דרכנו באיומי סרק" •'אקטואליק'

חברי הכנסת של אגודה השמיעו ביקורת נוקבת על ח"כ משה גפני, "אנחנו בתוך שולחן הממשלה הוכחנו פעם אחר פעם שאי אפשר לקבל החלטות בלעדינו"

אש המחלוקת במפלגת יהדות התורה לא עוזבת לרגע, אחרי שהצליחו להשלים בקושי עם חלוקת התפקידים בתוך המפלגה, הגיעה אמש התבטאות חריפה שהשמיע יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שגורמת הבוקר לסערה פנים מפלגתית.

בעקבות בקשת המל"ל מהממשלה לסגור את הישיבות ובתי הכנסת בטענה שהם מוקד הדבקה גדול של נגיף הקורונה, הודיע גפני שאם נתניהו יעשה כך הוא יפרוש מהקואליציה והממשלה.

ח"כ משה גפני איים אתמול כי"באם תתקבל החלטה לסגור את הישיבות – אעלה למרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א ואמליץ בפניהם שלא להיות שותפים בממשלה כזאת". ההתבטאות הזו הצליחה להרגיז חברי כנסת ביהדות התורה בכלל ובאגודת ישראל בפרט.

הבוקר הם כבר השמיעו ביקורת נוקבת על ח"כ משה גפני, "אנחנו בתוך שולחן הממשלה הוכחנו פעם אחר פעם שאי אפשר לקבל החלטות בלעדנו, אז המל"ל המליץ, עדיין יש ממשלה שצריכה להחליט, שאנחנו חלק ממנה וקשובה לנו, אז מה יועילו איומי סרק" אמרו ל'אקטואליק' בכירים במפלגה.

"יאמר לשבחו של השר דרעי שבלי דיבורים ואיומים מצליח להוביל את הקו המשווה (להבדיל) בין בתי כנסת למסעדות, לא יהיה מצב שבמקומות הבילוי יהיו יותר מבתי כנסת, לא ניתן לזה לקרות, אבל מכאן ועד איומי פרישה מיותרים, ועוד בזמן כזה שהכל לחוץ ובעייתי, מיותר" הוסיף ואמר הבכיר במפלגה החסידית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *