המשטרה תפסה מאות אלפי שקלים במזומן ומפעל לייצור מכונות הימורים

אחד־עשר עצורים בתום חקירה משולבת של המשטרה, הפרקליטות, רשות המיסים, הביטוח הלאומי ומשרד הבריאות

בעקבות חקירה משולבת שקיימו המשטרה, הפרקליטות, רשות המיסים, הביטוח הלאומי ומשרד הבריאות נעצרו אתמול אחד־עשר חשודים בחשד לעבירות הלבנת הון והחזקה וניהול מקומות להימורים אסורים ברחבי הארץ.

במחלק המוסר של היחידה המרכזית במחוז תל אביב התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה בחשד לעבירות של הלבנת הון והחזקה וניהול מקומות להימורים אסורים ברחבי הארץ.

במהלך החקירה הסמויה – תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים – הגיעו החוקרים למספר חשודים, שהפעילו, על פי החשד, מקומות להימורים אסורים במהלך תקופה ארוכה. כשהחשוד העיקרי, יחד עם חשודים נוספים עסקו גם בייצור מכונות מזל והפצתן לבתי הימורים אסורים ברחבי הארץ. בפעילות עבריינית זו הלבינו החשודים מיליוני שקלים תוך רכישת נכסים רבים וניהול עסקים שונים ברחבי הארץ.

אתמול (שני), עם המעבר לחקירה הגלויה, פשטו בלשי ימ"ר תל אביב, כוחות יס"מ ולוחמי מג"ב על מקומות מגוריהם של החשודים ועל העסקים שבבעלותם וכן על מעבדה לייצור מכונות מזל במרכז הארץ ועצרו אחד־עשר אנשים לחקירה, כאמור.

במהלך הפעילות נתפסו נכסי נדל", ארבעה רכבי יוקרה, מאות אלפי שקלים במזומן והוקפאו חשבונות בנק של חלק מהחשודים. במהלך הפעילות נחשף מחסן במרכז הארץ ובתוכו מעבדה לייצור מכונות מזל עם ציוד בשווי של מיליוני שקלים.

במהלך החיפוש באחד מיישובים במרכז הארץ חשפו השוטרים מקום המשמש להימורים לא חוקים ובתוכו עשרות מחשבים. כל החשודים הועברו לחקירה במחלק מוסר בימ"ר תל אביב ובהתאם לממצאי החקירה יובאו היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *