הפיטורים הדרמטיים של החברים החרדים בבית שמש . "יתכן שבלוך נותנת עוד 48 שעות"

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך פיטרה הבוקר (ראשון) בצעד דרמטי  את סגני ראש העיר מ'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' וגם את נציגי 'הליכוד' בקואליציה

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך פיטרה הבוקר (ראשון) בצעד דרמטי  את סגני ראש העיר מ'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' וגם את נציגי 'הליכוד' בקואליציה לאחר שלא תמכו באישור תב"ע בישיבת המועצה האחרונה.

המפוטרים הם – ישראל סילברסטין מ'דגל התורה', שמעון גולדברג מ'אגודת ישראל', אברהם פרנקל מ'אגודת ישראל', שלום אדרי, צבי ווליצקי ומשה אדרי מ'הליכוד'.  הפרשן ישראל כהן אמר בשיחה לרונן כץ ב’אחת בצהריים’ בקול ברמה: “יתכן שעליזה בלוך נותנת להם 48 שעות לפתוח במו”מ. כרגע אין מו”מ כזה וגם דרעי ביטל את הפגישה איתה. כבר יותר מחודש עליזה בלוך משדרת שיש חיכוכים עם מרכיבי הקואליציה”. האזינו לניתוח

בלוך אמרה: "מתוך אחריות לעתיד העיר ותושביה אני לא יכולה לאפשר המשך פגיעה בעיר על ידי מי שיש להם סמכות ואין להם אחריות. מציאות בה סגני ראש העיר וחברי מועצה פוגעים באלפי תלמידי העיר ומונעים מהם כיתות לימוד, הן בעיר הוותיקה, ברמה ד' ובנווה שמיר, היא חסרת אחריות. מציאות בה חברי מועצה לא מאפשרים עבודה תקינה לאגפי העירייה לא מקובלת עליי. תפיסת הטוב המשותף תמשיך להוביל אותי אבל עם שותפי אמת ולא לצד חברי קואליציה המתנהלים כאופוזיציה".

בלוך הוסיפה: "העיר בית שמש היא עיר של קהילות המבקשות לקיים את הזכות לחיים בכבוד קהילה לצד רעותה. מיום כניסתי לתפקיד ראש עיריית בית שמש ביקשתי להניח במרכז השיח של נבחרי העיר את סוגיית הטוב המשותף והאחריות המשותפת לעתידה של העיר.

"מתוך ראייה משותפת ותפיסת העתיד של העיר בית שמש הפקדתי בידיך סמכויות שונות. תכלית הפקדת הסמכויות הייתה לשם חיזוק ופיתוח העיר בית שמש בתחומים שונים.

"באחרונה, במספר נסיבות, בחרת לנהוג באופן הפוגע פגיעה אנושה ביעדים אלו , פגיעה שיש בה כדי לפגוע בהתפתחות העיר בית שמש.

"לאור כל האמור לעיל נפגע אמוני ומתוך אחריות לעתידה של העיר בית שמש, ובהתאם לסעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות – אני מבקשת להודיע כי החלטתי, כי בעוד 48 שעות משליחת מכתב זה, יבוטלו כלל הסמכויות שהאצלתי לך".

בלוך מסכמת: "החלטה זו קיבלתי בלב כבד ומתוך אחריות לעתידה של העיר בית שמש. אני ממשיכה לראות בדרך השותפות ורעיון הטוב המשותף כתפיסת עולמי בניהול העיר. דלתי פתוחה ואזני קשובה למבקשים ליטול בה חלק מתוך כוונת אמת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *