"הצתת 18 האוטובוסים בצפת היא אירוע מזעזע של עזות מצח וחוסר כבוד"

בעקבות שריפת 18 האוטובוסים בתחנה המרכזית ייצאו הקווים מתחנות סמוכות, ומשרד התחבורה המליץ להתעדכן עם חברת "נתיב אקספרס" על השינויים בלוחות הזמנים.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי שוחחה (מוצאי שבת) עם שוקי אוחנה ראש עירית צפת בעקבות הצתת 18 האוטובוסים בתחנה המרכזית בעיר.

השרה חיזקה את ידיהם של תושבות ותושבי העיר והעומד בראשה נוכח האירוע הקשה שאירע בלב העיר ביום שבת בבוקר.

שרת התחבורה עדכנה את ראש העיריה כי בהנחייתה משרד התחבורה החל כבר היום לפעול לשיקום התחנה, ונמצא בשטח כדי להעניק את השירות הטוב ביותר למשתמשי ומשתמשות הדרך למרות הפגיעה הקשה במספר האוטובוסים במרחב ובתחנה המרכזית בעיר.

עוד עדכנה השרה את ראש העיר כי מוקדם יותר היום שוחחה עם השר לבט"פ, עמר בר לב שתיאר בפניה את המאמצים הרבים של כוחות הביטחון לצמצום אירועים מסוג זה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "הצתת האוטובוסים בצפת הבוקר היא אירוע מזעזע של עזות מצח וחוסר כבוד כלפיי החיים שלנו כאן. לצערי, בשנים האחרונות בעקבות הזנחה פושעת של הממשלה הקודמת, הצתות כאלו בנגב ובגליל, לא טופלו כנדרש והפכו לסכנה קשה. את הנגע הזה ייקח זמן למגר. בשנה האחרונה, בהובלת השר לבט"פ, עמר בר לב, משקיעה הממשלה מאמצים רבים בנושא. אנחנו פועלות מסביב לשעון כדי לצמצם את הפגיעה בשירותי התחבורה הציבורית בעיר ובאזור בעקבות ההצתה, וכי התחנה המרכזית בעיר תשופץ ותחזור לפעילות מלאה במהירות האפשרית".

חברת הכנסת יעל רון בן משה (כחול לבן), יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, אמרה כי ההצתה גרמה להרס כלכלי עצום. "זוהי עליית מדרגה בחומרת הפשיעה במחוז הצפון שסובל מפגיעה בביטחון האישי מזה שנים". הח"כית ציינה כי "כבר עם צאת השבת הוצאתי בקשה לדיון מהיר בוועדה לביטחון פנים של הכנסת בראשות ח"כ מרב בן ארי".

בעקבות שריפת 18 האוטובוסים בתחנה המרכזית ייצאו הקווים מתחנות סמוכות, ומשרד התחבורה המליץ להתעדכן עם חברת "נתיב אקספרס" על השינויים בלוחות הזמנים.
לפי משרד התחבורה, קו 900 של נתיב אקספרס יחל את פעילותו מרחבת השוק ברחוב ז'בוטנסקי, הקווים 5, 43, 361, 367, 511, ו-522 ייצאו מרחוב העצמאות, מול התחנה המרכזית, הקווים 4, 6, 7, 10, 22 ייצאו מהתחנה שפינת הרחובות ירושלים ודרך העצמאות, קווים 64, 73 ו-364 ייצאו מתחנת המסגד ברחוב ז'בוטנסקי. בקווים 1 ו-12 לא יהיה שינוי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *