השולמנים נפגשו עם הש"סניקים

ביום ג' התקיימה פגישה של חברי הכנסת אוריאל בוסו ומשה אבוטבול(ש"ס) בחדר סיעת ש"ס עם חברים מתנועת העצמאים. תנועת העצמאים שעל מוביליה נמנים גם עצמאים מובילים ב"אני שולמן" שעזבו

ביום ג' התקיימה פגישה של חברי הכנסת אוריאל בוסו ומשה אבוטבול(ש"ס) בחדר סיעת ש"ס עם חברים מתנועת העצמאים. תנועת העצמאים שעל מוביליה נמנים גם עצמאים מובילים ב"אני שולמן" שעזבו, לאחר ששאלו את עצמם הכיצד קרה ש "אני שולמן" שחרטה על דיגלה מספר יעדים לקהל יעד אשר נתן בה את אמונם, בין היתר זה הפגיעות המרכזיות שנוצרו במהלך תקופת הקורונה אשר הממשלה הנוכחית ומי שבאמת אמור לייצג את אותה אוכלוסיה, עשו סיבוב פוליטי על אותם עצמאים, ושמו את המטרות החשובות אחרונות בסדרי העדיפויות.

בין ההבטחות שלא קויימו: התייחסות לנושא התו הירוק שגורם לפגיעה משמעותית בהתנהלות העסקים כשעד כה לא נמצאה נוסחה שתביא בשורה. פיצוי רטרו לעסקים שנפגעו בחודשי יולי עד אוקטובר 2021 כולל טיפול בנושא הארנונה, בסופו של יום לקחו את אותו ציבור לטיול שנתי פוליטי ועשו בדיוק את הפעולה ההפוכה. ביטול הדרישה של רשות המיסים להחזרי המענקים מהעצמאים שעדיין חווים את משבר הקורונה ואינם מסוגלים לשאת בהוצאות אלו, הגם שהרף שנקבע לבחינת הפיצוי היה שרירותי ולא שיקף את המציאות בשטח.

משס נמסר: "תנועת ש"ס שרואה עין בעין בפרט כל מה שזועק את הנושאים הסוציאלים תמשיך ותוביל את הזעקה של תנועת העצמאים בפגישה עם ח"כ בוסו ואבוטבול סוכם על המשך חיזוק הקשרים עם התנועה. הח"כים ילמדו מקרוב את הבעיות המהותיות ויפעלו בכל המישורים לקדם ולהציל את העצמאים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *