השר גולדקנופף מאיים: "לא נוכל להשלים עם מצב זה"

בעקבות בניה במסילות הרכבת במהלך השבת, השר גולדקנופף פנה לשרה רגב בדרישה להפסיק את העבודות בשבת כפי שסוכם בהסכמים הקואליציונים.

יושב ראש מפלגת 'יהדות התורה' השר יצחק גולדקנופף פנה במכתב לשרת התחבורה מירי רגב ברישה לעצור את העבודות ברכבת במהלך השהת.

גולדקנופף מבקש במכתב מהשרה רגב שתיכנס לעובי הקורה בכדי לעצור את העבודות בשבת לאלתר וזאת בעקבות פרסום תיעוד מפועלים שביצעו עבודות במסילות הרכבת במהלך יום השבת.

במכתבו כותב גולדקנופף: "הובא לידיעתי כי מתקיימות עבודות בשבת ברכבת ישראל שאינן עונות כלל להגדרה של פיקוח נפש". בהמשך הוא מציין כי הדבר מנוגד להסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין מפלגת הליכוד למפלגות החרדיות.

"לא נוכל להשלים עם מצב זה, אני מבקש את התערבותך הדחופה בנדון", כתב השר במכתב שנשלח שנשלח גם לראש הממשלה, שר הכלכלה, ראשי מפלגות הקואליציה וסגן שרת התחבורה.

יו״ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן הגיב לדרישה: "שוב עסקנים חרדים מכתיבים לכל הציבור מה נכון ומה לא נכון. הפסקת עבודות הרכבת בשבת זהו צעד מטורלל שישפיע באופן ישיר על כלכלת ישראל ועל משפחות רבות במדינת ישראל שמתניידות בתחבורה ציבורית. מישהו בממשלה חייב להתפכח ולעצור את הטירוף הזה".

שרת התחבורה לשעבר ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי: "מחיר עצירת עבודות הרכבת בשבת – פגיעה אדירה בציבור הנוסעות והנוסעים ברכבות ובתחבורה הציבורית. כשרת התחבורה קיבלתי החלטה דווקא להגביר את העבודות בשבת. ככה סיימנו חלק גדול מפרויקט חשמול הרכבות מוקדם מהצפוי, והרכבות לצפון חוזרות. קוראת לרגב לא להיכנע לדרישות ההזויות של גולדקנופף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *