התדרדרות במצבו של צעיר חרדי בן 29 שנדבק בנגיף הקורונה

צעיר חסיד גור בן 29 שנדבק בנגיף מורדם ומונשם בבית החולים אסותא באשדוד, בית החולים סירב להתייחס למצבו

לפני זמן קצר פורסם כי ישנה התדרדרות במצבו של חולה קורונה בן 29 שאושפז בבית החולים אסותא אשדוד, כך על פי הכתב יואב אבן מחדשות 12.

לאקטואליק נודע כי מדובר בחסיד גור צעיר שלא חש בטוב במשך יותר משבוע הוא הופנה לבית החולים, ומאז הוא אושפז בביה"ח אסותא אשדוד.

על פי הפרסום בחדשות 12 הצעיר כעת מונשם, מורדם ומגיב היטב לטיפול שעובר על ידי צוות בית החולים.

מבית החולים נמסר כי הם מנועים מלהגיב ללא הסכמת המשפחה.

הבוקר פורסם כי באסותא אשדוד מאושפזים 19 חולי קורונה. כאשר 12 מהם במצב קל, 4 במצב בינוני אשר מקבלים תמיכה נשימתית, ואילו 3 במצב קשה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ולמלשינים ול'מוסרים' אל תהי תקוה.... לאור המצב הקשה, בו ישנם משתפי פעולה מבית, רשעים ארורים בעלי חזות חרדית...

    ולמלשינים ול'מוסרים' אל תהי תקוה….
    לאור המצב הקשה, בו ישנם משתפי פעולה מבית, רשעים ארורים בעלי חזות חרדית, אשר ברשעותם ובשפלותם ירדו לשפל המדרגה של מסירות ומלשינות כנגד ציבור היראים והחרדים לדבר השם, אשר כל עוונם ופשעם הוא מסירות נפשם לד' ולתורתו, ואשר אינם נכנעים להחלטות שרירותיות של השלטון כאשר מעשיהם וחוקיהם ותקנותיהם מוכיחות כי אין כוונתם אלא עקירת הדת, וכל זאת במסווה שקרי של בריאות ופיקוח נפש.

    והגיעו הדברים עד כדי כך שאותם מוסרים ימ"ש עושים זאת תוך חילול שבת ועוד איסורים חמורים ונוראים, ומשסים הם את השוטרים לנהוג בחרדים לדבר ד' באלימות נוראה ובקנסות כבדים. יזכרו המה לדראון עולם כמובא בחז"ל, ויקויים בהם ברכת 'ולמלשנים אל תהי תקוה' בב"א

    אשר על כן יראי ד' וחושבי שמו מכריזים בזאת על מבצע עולמי אשר בשם 'ביעור חמץ' יכונה, במסגרתו מתבקשים כל מי שבידו פרטים על זהות המוסרים והמלשינים אוכלי הקורצא מארץ ישראל ומתפוצות הגולה להעביר לנו כל האינפורמציה, ובלנ"ד נזכה בס"ד שיפורסמו שמותיהם בשער בת רבים, למען יזכר שמם וזכרם לדראון עולם בהיסטוריה השחורה של המלשינים והמוסרים אוכלי הקורצא לדורותיהם.

    הִנֵּה יוֹם-בָּא, וְעָמְדוּ רַגְלָיו בַּיּוֹם-הַהוּא עַל-הַר הַזֵּיתִים אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי יְרוּשָׁלִַם, מִקֶּדֶם, וְנִבְקַע הַר הַזֵּיתִים מֵחֶצְיוֹ מִזְרָחָה וָיָמָּה, גֵּיא גְּדוֹלָה מְאֹד; וּמָשׁ חֲצִי הָהָר צָפוֹנָה, וְחֶצְיוֹ-נֶגְבָּה וגו' המשיח בדרך לגאלינו בקרוב.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב