זה לא אומר הכל: יש עתיד ניצחה במעוז השמאל

בית הספר בליך פרסם את תוצאות הבחירות שנערכו הבוקר בבית בתיכון. מהתוצאות עולה כי יש עתיד זכתה ברוב מוחץ של כ-45 אחוז מהקולות, אחריה הליכוד עם 24 אחוז מהקולות, המחנה הממלכתי עם 12 אחוז מהקולות

בית הספר בליך פרסם את תוצאות הבחירות שנערכו הבוקר בבית בתיכון. מהתוצאות עולה כי יש עתיד זכתה ברוב מוחץ של כ-45 אחוז מהקולות, אחריה הליכוד עם 24 אחוז מהקולות, המחנה הממלכתי עם 12 אחוז מהקולות, מפלגת הציונות הדתית-עוצמה יהודית זוכה לכמות כפולה מהקולות של מרצ, ולכמות זהה לזו של מפלגת העבודה – כ-4.6%, הנאמדים בכחמישה מנדטים. צעירים בוערים בראשות מוכתר קיבלה 2.9 מהקולות.

צעירי יש עתיד מסרו כי יש עתיד ניצחה הבוקר בבליך. תלמידי בית הספר קבעו כי ראש הממשלה לפיד צריך להרכיב גם את הממשלה הבאה ולהמשיך לשנות.

בעוצמה יהודית בירכו על התוצאה: "מדובר בהישג גבוה ומרשים בבית ספר שנחשב לאחד ממעוזי השמאל, המעיד על כך שהנוער נמצא בהתפכחות. ניתן לראות זאת בהתפוררות של מרצ, שאפילו לא עברה את אחוז החסימה – ואילו אנו זוכים לחמישה מנדטים".

בנוסף, בעוצמה יהודית מדגישים: "בפתק ההצבעה הושמט שמה של עוצמה יהודית, ונכתב רק שם הציונות הדתית – בשונה מהפתק האמיתי אותו ישלשל הציבור לקלפיות ביום הבחירות, בו יופיע שמה של עוצמה יהודית לצד שמו של ח"כ בן גביר. אין לנו ספק כי לו הייתה נכתבת גם עוצמה יהודית, עימה מזוהה חבר הכנסת בן גביר, כמות הקולות לה היינו זוכים הייתה גדולה פי כמה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *