זינוק במספר הקשים, המחלקות מפוצצות בחולים

משרד הבריאות מעדכן כי 83,088 מאומתים חדשים אובחנו במהלך היממה האחרונה – 23.23% מהבדיקות נמצאו חיוביות. מספר החולים קשה עומד על 814

משרד הבריאות מעדכן כי 83,088 מאומתים חדשים אובחנו במהלך היממה האחרונה – 23.23% מהבדיקות נמצאו חיוביות. מספר החולים קשה עומד על 814.

178 חולים קשה ביום אחד זה שיא יומי של חולים קשה בגל האומיקרון, וכמעט שיא של כל המגפה אחרי שהשיא היומי הקודם היה לפני שנה, בגל השלישי, אז נוספו ביום למניין החולים קשה 192 חולים.

במערך הכתר ברמב"ם 74 מאושפזים (מתוכם כ-5 ילדים שהקורונה אינה מחלתם העיקרית).
נכון לשעה זו כ-30 חולים מוגדרים במצב קשה ו-9 מונשמים.
כ-305 עובדים ועובדות בבידוד, מתוכם כ-190 אנשי צוות הסיעוד.

במרכז הרפואי ברזילי: מאושפזים 117 חולים מאומתים, מתוכם 5 מונשמים, 4 במצב קריטי, 25 במצב קשה, 23 במצב בינוני ו- 60 במצב קל.
לצערנו, 2 חולים מאומתים נפטרו במהלך היממה האחרונה: חולה בת 63 וחולה בן 77, שניהם סבלו ממחלות רקע.

במחלקה פנימית ג׳ קורונה בקפלן נפטרו במהלך הלילה, לא עלינו, 6 חולי קורונה. "זהו יום עצוב במחלקה. קשה מאוד לצוות להתאושש ממספר כ"כ גדול של פטירות בלילה אחד", סיפרה יהלומה בוני, מנהלת הסיעוד במחלקת קורונה.

בעקבות החשש מעומס על מערכת הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש שלח לבתי החולים מכתב ובו ביקש לצמצם ניתוחים אלקטיביים, ניתוחים שאינם דחופים. "בימים האחרונים אנו עדים לעליית תחלואת הקורונה הדורשת אשפוז", כתב אש לבתי החולים. "ככל שנדרש לצמצם פעילות אלקטיבית, אני מנחה אתכם לעשות זאת".

"ככל שאקבל דיווח שקיימת בעיית אשפוז בבית חולים מסוים, אנחה באופן פרטני על הפסקת פעילות אלקטיבית בבית חולים זה", אמר אש, והתייחס גם לפיצוי במקרה של הפסקת הפעילות הלא-דחופה. "בסיכום עם האוצר, יהיה שיפוי על ירידה בהכנסות".

יותר מ-3000 חולים קיבלו עד כה את התרופה לקורונה "פקסלוביד", שיעור הסירוב לקבלת התרופה עומד על כ-30%

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *