זעם וזעזוע מתרגיל המשטרה בהלויית גאב"ד זכרון מאיר: "ליווינו אמבולנס ריק"

הם הוציאו אמבולנס ריק מוקף בשתי ניידות משטרה דרך רחובות וילקומיר, דסלר, חזון איש כשהקהל שמנה רבבות בראשות רבנים ואדמו"רים שליט"א שהגיעו לחלוק כבוד אחרון לנפטר זצ"ל מלווה אמבולנס ריק

עסקנים חרדים ותלמידים של קהילת שבט הלוי זועמים לאחר שבבהלויית כ"ק גאב"ד זכרון מאיר הגרח"מ וואזנאר זצוק"ל פעלה המשטרה להשתלט על מסע ההלויה ולתעתע בהמוני המלווים.

הם הוציאו אמבולנס ריק מוקף בשתי ניידות משטרה דרך רחובות וילקומיר, דסלר, חזון איש כשהקהל שמנה רבבות בראשות רבנים ואדמו"רים שליט"א שהגיעו לחלוק כבוד אחרון לנפטר זצ"ל מלווה אמבולנס ריק.

דקה לאחר יציאת האמבולנס הריק הם הוציאו את האמבולנס ממעלה רחוב וילקומירר לכיוון גבעת ישיבת פוניבז' כשהאמבולנס מוקף בשוטרי יס"מ, כמה מאות הבחינו בנעשה ופרצו את המחסומים – שחלקם נפרצו כבר קודם לכן – ושעטו לאחר האמבולנס במעלה הרחוב עד שעצרו אותו בתחילת רחוב רבי אבא למרגלות ישיבת פוניבז'.

לטענתם: במשך כל ההלויה הודיעו והכריזו ברמקול לכל הציבור הענק שהיו בכל הרחובות מסביב, שהמסלול של הלוויה ילך בדרך הקבועה של הלויות בבני-ברק דרך רחוב חזון-איש, ואף אמרו וקראו לכל הציבור שהיה ליד ישיבת "חכמי לובלין" ללכת לרחוב חזון איש, כביכול כדי שלא יהיה צפיפות ודוחק וסכנת נפשות בהוצאת המיטה מהיכל הישיבה, אך למעשה כשהוציאו את המיטה מישיבת חכמי לובלין, גנבו את דעת הקהל ובביזוי המת נורא גנבו את המיטה, והוליכוה באמבולנס בחשאי בעיקוף גדול ואריכות הדרך לחינם דרך רחובות מן הצד, וכדי לרמות את הציבור שלא יגלו את הגניבה, הוליכו אמבולנס ריק דרך רחוב חזון איש, וכל ציבור הרבבות ליוו אמבולנס ריק ולא ליוו את המיטה כלל!

העסקנים הזועמים אומרים כי אנשי ההצלה – ששיתפו פעולה עם המשטרה לא הניחו להוציא את המיטה ולישא אותה ביד כמנהג ישראל, אך  ליוו את האמבולנס דרך הרחובות וילקומיר, רבי אבא, חפץ חיים, ראב"ד, כשלכל אורך הדרך נאמרו קדישים ליד בתי הכנסת והשוטרים נאבקו פיזית במאות המלווים בקדמת האמבולנס.

רק כאשר האמבולנס הגיע מרחוב ראב"ד לגן ורשה שברחוב רבי עקיבא הצליחו הציונים "למלט" את האמבולנס ממאות המלווים וברוח דרך רחובות ירושלים ובן זכאי שם נעלמו עקבותיהם.

וכאן הם שואלים: הרי את הלוייה ההמונית – שאמורה לטענתם לגרום להדבקה בקורונה – הם לא מנעו, הדחיפות – שלטענתם עלולות לגרום לפיקוח נפש – התקיימו סביב האמבולנס הריק, א"כ לשם מה השתוללו הללו וביזו את כבוד הנפטר זצ"ל באופן מחפיר?

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל הכבוד למשטרה. פיזרו את הקורונה לשני חלקים של העיר

    שכוייך

    בני |
    הגב
  2. כואב להם שגנבו להם את ה"אקשן"

    עד שכבר יש להם אירוע משלהם, המשטרה הציונית החצופה "גנבה" להם את ההצגה.

    רק נזכור שבפעם הקודמת נהרגו לנו באירוע שלהם כמה יהודים יקרים
    ונקווה שהפעם לא יחלו וינזקו ח"ו

    מוריה |
    הגב