"חובתנו לדאוג שתינתן לאנשים עם מוגבלויות הזדמנות כשווים בין שווים"

שר הרווחה ביקר במפעל שמעסיק עשרות אנשים עם מוגבלויות שונות והתרשם משילובם בשוק העבודה

שר הרווחה יעקב מרגי אמר בסיור במפעל 'אקולוגיה לקהילה מוגנת' שמעסיק עשרות אנשים עם מוגבלות, את הדברים הבאים: "חובתנו כחברה לדאוג שאנשים עם מוגבלויות ירגישו שהם חלק ותינתן להם ההזדמנות כשווים בין שווים. שילובם בשוק העבודה תורם רבות להתפתחותם ולחברה הישראלית כולה. נמשיך לסייע, לתמוך ולקדם נושא חשוב זה".

השר הגיע לסיור במפעל שנמצא באזור התעשייה תרדיון במועצה אזורית 'משגב' שבצפון ופועל בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה ומועסקים בו כ־90 עובדים עם מוגבלויות שונות: נפשיות, פיזיות וקוגניטיביות, שמופנים לעבודה במפעל על־ידי אגפי הרווחה ברשויות המקומיות.

מייסד המפעל דני קוגן, אב לילד עם מוגבלויות ומנכ"ל המפעל דודו לוין, סקרו בפני השר את פעילות המפעל וסיפרו לו כי מתחילת המלחמה סיפקו עובדי "אקולוגיה" אלפי מחשבים מחודשים לתלמידים מרחבי הארץ, בין היתר לילדים מפונים מיישובי הדרום והצפון.

השר שוחח עם עובדי המפעל והתרשם מעבודתם המקצועית והמסורה. בסיום הסיור קיים מרגי ישיבת עבודה עם צוות הנהלת המפעל, בה דנו בתוכניות הצמיחה והגדלת שיעור התעסוקה הצפוי בקרב עובדים עם מוגבלות וסוכם על המשך שיתוף הפעולה והסיוע של משרד הרווחה למימוש תוכניות אלה.

דודו לוין, מנכ"ל המפעל, אמר בתום הביקור: הייתה זו הזדמנות עבורנו להראות שהחזון שמוביל אותנו "מנטל, לנכס חברתי" מיושם הלכה למעשה. אני קורא לציבור הישראלי לזרוק למחזורית את הפסולת האלקטרונית והחשמלית, על מנת לעזור לנו להמשיך לקיים ולהצמיח את המיזם החברתי־אקולוגי הזה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *