חוששים לחייהם: 5 פעילי "גוב האריות" הסגירו עצמם לרש"פ

סוכנות ידיעות פלסטינית דיווחה על פעילים בכנופיית הטרור שהסגירו עצמם – וצפויים לקבל הגנה מצד מנגנוני הביטחון של הרשות. "גוב האריות" הכחישה את המקרה בהודעה רשמית מטעמה: "מדובר בשמועות"

חמישה פעילים של כונפיית הטרור "גוב האריות" הסגירו את עצמם למנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית, כך דווח הבוקר על ידי סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". עוד עולה כי הפעילים עשו זאת לאחר מגעים שקיימו את מושל שכם ומול גורמי ביטחון בכירים ברשות, והובטח להם מעצר הגנתי בתוך מטות מנגון הביטחון של הרש"פ.

אמש דווח על כך שהכנופייה אישרה כי מחמוד אלבנא, בכיר בתנועה, הסגיר את עצמו מתוך חשש לחייו. כנופיית הטרור מכחישה את הדיווח, ובהודעה מטעמה נטען כי מדובר ב"שמועות" לפיהן חלק מפעיליה התבקשו על ידי גורמים רשמיים או ביטחוניים להסגיר את עצמם. בהודעה מטעמה נמסר כי "גוב האריות" לא ביקשה מאף גורם רשמי או ביטחוני לקבל מישהו מלוחמיה.

"כל מי שמסגיר את עצמו עושה זאת בהתאם להחלטתו ובחירתו החופשית ואין אנו דנים על כך" נמסר. בנוסף, הכנופייה קוראת לפלסטינים להפסיק להפיץ שמועות ולא לפגוע באף לוחם שהחליט להסגיר את עצמו. ההודעה מסתיימת כך: "אנו אומרים לכם פעם נוספת, אנו לא רוצים לראות על פניכם כל עצב. אנו שואבים את כוחנו מכם ואלו הם ימים מבורכים בהם האל מבחין בין הרעים לבין הטובים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *