חותך שמאלה: אייזנקוט מתכנן לפנות ישובים

בחוג בית ראשון שקיים במסגרת קמפיין "המחנה הממלכתי" אמש (רביעי) במטולה, גדי איזנקוט, את התנועה שדוגלת בביטול ההתנתקות ואמר כי "האנשים שמובילים את הקו של להתיישב בכל מקום, ליצור מצב בלתי הפיך, לבטל את חוק ההתנתקות ולהחזיר את ההתיישבות – אלו אנשים שמובילים לאסון". כך דווח בישראל היום

בחוג בית ראשון שקיים במסגרת קמפיין "המחנה הממלכתי" אמש (רביעי) במטולה, גדי איזנקוט, את התנועה שדוגלת בביטול ההתנתקות ואמר כי "האנשים שמובילים את הקו של להתיישב בכל מקום, ליצור מצב בלתי הפיך, לבטל את חוק ההתנתקות ולהחזיר את ההתיישבות – אלו אנשים שמובילים לאסון". כך דווח בישראל היום.

במפגש עם התושבים הרחיב איזנקוט: "אנשים שלא מבינים מובילים לקו הפוך של ביטול ההתנתקות, והובלה למדינה דו לאומית. זה המצע של בן גביר, סמוטריץ וחלקים בליכוד. בגלל קוניוקטורה פוליטית אני יודע טוב מאוד מה הם חושבים כי ישבתי איתם בדיונים. אבל המציאות הפוליטית דוחקת אותם לעמדות שהם בניגוד לאינטרס הלאומי של מדינת ישראל".

איזנקוט סרב להתייחס לשאלת פינוי יישובים ותקף את נתניהו שבתקופתו חומש פונתה עשרות פעמים לדבריו.

אייזנקוט ,שלח רמז ברור לחבריו למפלגה שיצאו נגד פינוי חומש: "זה לא היה צריך להפוך לאירוע פוליטי, זה ברמת מפקד החטיבה. במצע של המחנה הממלכתי כתוב אכיפת החוק בכל שטחי ישראל ויהודה ושומרון. ההתנחלות בחומש היא לא חוקית, יש חוק התנתקות. אני תחת ממשלת נתניהו כרמטכ"ל פיניתי את חומש בין 28 פעמים ל 62 פעמים. הוא קיבל דיווח, כל בוקר הוא ראה ידיעה. אין פה בכלל דילמה".

מפלגת "הציונות הדתית" מגיבה הערב (ה') עם סרטון שמתייחס לדבריו של הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, חבר מפלגת "המחנה הממלכתי" על המתיישבים ביהודה ושומרון "שיביאו לאסון" כלשונו. במפלגה מזהירים כי אייזנקוט וגנץ יובילו להתנתקות שניה והבטיחו "אנחנו לא ניתן להם לפגוע בהתיישבות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *