"חזור לליכוד": ראשי סניפים בליכוד במכתב נרגש לסער

ראשי סניפים בליכוד מיו״ש קוראים לחברי הכנסת של המפלגה להפיל את תקנות יו״ש ולהקים ממשלה חלופית. נועד גם להראות לסער שהשטח מעוניין בשיתוף פעולה איתו

הלחץ על יו"ר תקווה חדשה גדעון סער מתגבר. במכתב ששיגרו היום (חמישי) ראשי הסניפים בליכוד, הם קוראים לסער להצטרף לממשלה חלופית בראשות הליכוד. במכתב הם קראו לח"כים בליכוד להצביע נגד הארכת תקנות החירום ביהודה ושומרון – כדי להפיל את הממשלה .

"הצעד הפשוט וההגיוני שיכול שר המשפטים גדעון סער לעשות לשם העברת החוק הוא להתפייס, למחול על כבודו ולהפסיק להחרים ציבור ענק בישראל ולהשתתף בהקמה מיידית של החלופה הצודקת – ממשלת ימין בראשות הליכוד מתוך שותפות אמיתית וראויה", כתבו במכתבם.

"כך יהיה ניתן לעצור את ההידרדרות הלאומית, החברתית והתקציבית, להפסיק את מסע השטנה של חלק משרי הממשלה, ולחוקק חוקים טובים וציוניים כולל החלת הריבונות או את הוראת השעה המדוברת", הוסיפו במכתב.

במכתב הם מציינים כי "אנו מודעים לכך שאי חידוש הוראת השעה בעניין יהודה ושומרון, עלול לפגוע בטווח הקצר בראש ובראשונה בנו מתיישבי יו"ש. אנו המתיישבים, כבר נשכבנו כמה פעמים על הגדר למען עמנו וארצנו ואנו מוכנים להקריב שוב לטובת כלל מדינת ישראל, ובלבד שממשלת החרפה הזאת תיפול כמה שיותר מהר".

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין אומר הערב כי: "מספר ראשי מועצות ביו"ש פנו הערב לראשי המפלגות הציוניות בכנסת, בדרישה לתמוך בחוק תקנות יו"ש כשיעלה להצבעה. לא במקרה, אלה אותם ראשי מועצות שלא עשו דבר כדי למנוע את הקמת ממשלת השמאל, וחלקם אף תמכו ופעלו להקמתה".

עידית סילמן פרסמה בטוויטר ‏הודעת סחיטה מעורך והעיתונאי של עלון בית כנסת היום אחה״צ שמזהיר אותה מכותרת נגדה באם לא תצביע בעד חוק הסיפוח. "לא אקבל שום החלטה על בסיס איומים והפחדות. אמשיך בעזרת ה' לפעול בהתאם לערכיי ואשאר נאמנה לשולחיי."

גם בנט מפרסם מחר "איגרת לרוב הציוני הדומם" בת עשרות עומדים, בה הוא מפרט על השגי הממשלה ומתעמת עם הטענות של מפלגות הימין.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *