ח"כ יצחק פינדרוס נבחר ליו"ר הוועדה המיוחדת לפניות הציבור

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בירך את ח"כ פינדרוס: "החריצות שלך והאכפתיות שלך יהיו נכס גדול לוועדה הזו"

הוועדה המיוחדת לפניות הציבור של הכנסת התכנסה היום לישיבתה הראשונה בכנסת ה-25 במהלכה נבחר פה אחד חבר הכנסת יצחק פינדרוס לעמוד בראש הוועדה.

יצויין כי פינדרוס הושבע אתמול לכנסת במסגרת החוק הנורווגי וההסכמים הקואליציונים בין אגודת ישראל ודגל התורה. הוא נכנס במוקם השר יצחק גולדקנופף.

ח"כ יצחק פינדרוס, יו"ר הוועדה המיוחדת לפניות הציבור: "זכות גדולה עבורי לעמוד בראש הוועדה, יש לי תחושה של הגעה לפסגה בעשייה הציבורית שלי. הוועדה הזאת צריכה להתמקד בסבלם של אזרחי מדינת ישראל ואני שמח להיות זה שקיבל את התפקיד החשוב הזה".

ח"כ אמיר אוחנה, יו"ר הכנסת, בירך את ח"כ פינדרוס: "החריצות שלך והאכפתיות שלך יהיו נכס גדול לוועדה הזו, לכנסת ולכלל אזרחי ישראל. הוועדה לפניות הציבור מקבלת אלפי פניות מכל הגוונים של החברה הישראלית והאוזן של חברי הוועדה צריכה להיות קשובה כדי להביא מזור לאזרחים שצריכים את עזרת הכנסת".

ח"כ אופיר כץ, יו"ר ועדת הכנסת: "טבעי שח"כ פינדרוס יהיה יושב ראש הוועדה הזאת, הוא שליח ציבור נאמן שנותן מענה לכל אחד ואחת שמגיעים אליו. היתרון של הוועדה הזאת שיש לה גישה לכל התחומים, כל פנייה שמתקבלת מהציבור יכולה להגיע לדיון כאן בוועדה".

ח"כ אורי מקלב, סגן שרת התחבורה: "זו ועדה שהיא אוזן קשבת והלב הפועם של הכנסת. האנשים הכי קשוחים שנכנסים לוועדה הזאת יוצאים מכאן בוכים כשהם שומעים את הסיפורים הקשים שהוועדה הזאת מטפלת בהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *