"טלפון אחד לא הרמתי לשר, יש לי שקט תעשייתי, אתם הראשונים שהתגייסתם"

את הדברים אמר יו"ר המועצה האזורית שדות נגב לצוות הבכיר של משרד הרווחה שהגיע לישיבת עבודה בדרום. דברים דומים אמר יו"ר המועצה האזורית אשכול

שר הרווחה יעקב מרגי הגיע יחד עם צמרת משרדו לישיבות עבודה במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב, במטרה לדון עם ראשי המועצות גדי ירקוני ויוסי קרן וצוותי אגפי הרווחה שלהם על הצרכים העולים מהשטח, כדי שניתן יהיה לתת מענה ולפתח תכניות סיוע נוספות עבור אלה שנפגעו מהמלחמה.

מרגי הביא לישיבה שנערכה ביוזמת משרדו, צוות מעשי בכיר כדי להבטיח הנעה מהירה של תהליכים. איתו הגיעו מנכ"ל משרדו ינון אהרוני, המשנה למנכ"ל משה לבון, סמנכ"ל שיקום, ליווי ומניעה עמוסי ישי, סמנכ"ל אזרחים ותיקים יריב מן, מנהל מחוז דרום ישראל בודיק, מנהלת אגף 'חרבות ברזל' אור צוברי ומנהלי אגפים בכירים נוספים במשרד.

השר מרגי: "השלכות אירועי שמחת תורה ילוו אותנו למשך שנים. משרד הרווחה מחוייב לתושבי העוטף. מפרוץ המלחמה השקענו כחצי מיליארד שקלים בסיוע לאוכלוסייה, הקמנו במשרד אגף ייעודי שמתכלל את כל נושא המלחמה, נמשיך לפתח מענה ותכניות סיוע לנפגעי המלחמה ולשיקום הקהילות".

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני: "אני מודה לשר ולצוות משרדו על ההתייצבות לצידנו מהרגע הראשון ועד לרגע זה, הקשבתם לצרכים, יישמתם אותם ונתתם לנו תקציבים ודברים שלא ציפינו שנקבל. אני לא חושב שיצא לי פעם אחת להרים טלפון לשר לבקש משהו, צוותי המשרד ושלנו עושים עבודה מצויינת, תמיד רוצים לעשות יותר טוב למען האנשים שצריכים אותנו".

ראש המועצה האזורית שער הנגב, יוסי קרן: "מהשביעי לאוקטובר אני בתפקיד ועובד מול כל משרדי הממשלה, משרד הרווחה הוא שותף מלא מהרגע הראשון, זה המשרד היחיד שלא התערבתי אפילו פעם אחת. טלפון אחד לא הרמתי לשר, יש לי שקט תעשייתי, אתם הראשונים שהתגייסתם, קפצתם איתנו לתוך הסערה הזאת, אני מלא הערכה ומוקיר תודה לשר ולכל עובדי המשרד".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה קידוש השם, תפרסמו בכל הערוצים

    משמח לקרוא דברים של אהבת אחים

    אברהם |
    הגב