טרגדיה בקליבלנד: שני חרדים נהרגו בהתרסקות מטוס

דקות אחדות לפני התרסקות המטוס הספיק אחד מהנוסעים לשלוח הודעה למשפחתו: "אני אוהב את הילדים"

טרגדיה בקהילה היהודית בקליבלנד שבניו יורק: בעלי החסד ברוך טאוב ובנימין חפץ מחשובי הקהילה נהרגו בהתרסקות מטוס קל בפרברים הצפוניים של העיר ניו יורק.

השניים המריאו במטוס קל פרטי משדה התעופה JFK אך לקראת הנחיתה השדה התעופה במחוז ווסטצ'סטר בוויל פליינס, הם הבחינו בתקלה חמורה במנוע.

רגע לפני ההתרסקות הספיק אחד מהם לשלוח הודעה למשפחתו וכתב: "אני אוהב את הילדים. איבדנו את המנועים, תתקשרו לקהילה שיגידו תהילים".

כוחות ההצלה והחילוץ חיפשו במשך מספר שעות את זירת ההתרסקות ולבסוף מצאו את המטוס כקילומטר משדה התעופה בווייט פליינס, ובו גופותיהם של שני הנוסעים.

מפקד זק"א בארצות הברית יענקי לנדא שנמצא בזירה יחד עם קמב"ץ זק"א לכיש יוסי לנדא: "הגענו למקום מברוקלין צוות זק"א יחד עם 'מתעסקים' לחיפוש גופות ההרוגים. אנו פועלים בתנאי שטח קשים, ובמזג אויר סוער, רחות חזקות, גשם וערפל כבד יחד עם אנשי המז"פ הנמצאים כאן אנו מחלצים את הגופות ממקום האסון".

"משפחות ההרוגים שנמנים על הקהילה היהודית בקליבלנד קיבלו את הבשורה הקשה, הן הגיעו למקום האסון כדי לעקוב מקרוב אחר חילוץ הגופות והבאתן לקבורה עוד לפני השבת. מדובר באסון קשה לקהילת קליבלנד בפרט, ההרוגים מוכרים מאד בקהילה, מדובר באנשי צדקה וחסד", סיפרו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *