יו"ר הכנסת לאירופים: "להתנות את התרומות לרש"פ בהפסקת ההסתה"

לוי בירך את הנשיאה מטסולה ואמר לה בשיחתם, כי: "האיחוד האירופי הוא שותף אסטרטגי של ישראל והיחסים עימו מבוססים על ערכים דמוקרטים וליברליים משותפים"

יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי, אירח את נשיאת הפרלמנט האירופי, רוברטה מטוסלה, בביקורה בכנסת. היו"ר לוי בירך את הנשיאה מטסולה ואמר לה בשיחתם, כי: "האיחוד האירופי הוא שותף אסטרטגי של ישראל והיחסים עימו מבוססים על ערכים דמוקרטים וליברליים משותפים, כמו גם על שיתופי פעולה במחקר, במדע ובתרבות. אני שמח שהנשיאה מטסולה בחרה בכנסת לפרלמנט הראשון בו היא עורכת את ביקורה מחוץ לאיחוד האירופי".

בנוסף הדגיש יו"ר הכנסת בפני הנשיאה את חומרת ההסתה ברשות הפלסטינית: "מזה כחודשיים נמצאת ישראל בעיצומו של גל טרור שמלובה על ידי הסתה קשה כנגד יהודים וכנגד ישראל. לצערי היא מתחברת להסתה ממוסדת וקבועה לה אנו עדים בספרי הלימוד ברשות הפלסטינית הממומנים גם על-ידי האיחוד האירופי. ביקשתי היום מהנשיאה להתנות את התרומות בהפסקת ההסתה".

מטסולה, המשמשת כנשיאת הפרלמנט מאז חודש ינואר השנה, היא האישה הצעירה ביותר שנבחרה לתפקיד הרם, לאחר שבמשך 20 שנה בהם כיהנו גברים בתפקיד. את ביקורה הרשמי הראשון מחוץ למדינות האיחוד האירופי בחרה הנשיאה לקיים כאן בישראל, ולאחר קבלת הפנים כתבה בספר האורחים של המשכן: "בבית הדמוקרטיה הזה, של חוסן וחירות, לפרלמנט האירופי יש בן ברית. ובנו יכולה הכנסת לראות חבר".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מיקי מאוס המטונף לפני שתבקש מהארופאים למה שלא תבקש אתה בעצמך מעבאס ועודא חביריך בגיהינום שכל המיליארדים שחילקתם להם לא ישתמשו בהם למען הסתה ורצח גם

    ימח שמכם מהכסף שלנו אתם מחזקים אותם שישחטו ילדיכם אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב