יצרנית המעבדים הישראלית קיבלה את פרס החדשנות

חברת המחקר 'פרוסט אנד סאליבן' העניקה ליוניקורן הישראלי 'היילו' מתל־אביב את פרס החדשנות על מעבדי הבינה המלאכותית שהיא מייצרת

פרס החדשנות של 'פרוסט אנד סאליבן' ניתן לחברת היילו הישראלית שמייצרת מעבדי בינה מלאכותית AI למכשירי קצה. הפרס ניתן עבור המעבדים ממשפחת Hailo-15.

פרוסט אנד סאליבן היא חברת מחקר טכנולוגי והיא העניקה להיילו את הפרס לאחר שבדקה ומצאה כי החברה הישראלית הצטיינה בקריטריונים רבים בתחום עיבוד הראייה, בעיקר בזכות מעבדי הבינה המלאכותית שתוכננו כדי להשתלב ישירות בתוך מצלמות חכמות במטרה לספק רמה חסרת תקדים של עיבוד וניתוח וידאו במכשירי קצה.

היילו (Hailo) שמושבה בתל-אביב, היא חברת יוניקורן ישראלית ומעבדי הבינה המלאכותית שלה מדגם Hailo-15 עם כח עיבוד של עד 20 טרה פעולות בשניה, הם המעבדים היעילים בעולם ביחס בין ביצועים לעלויות ובין ביצועים לצריכת הֶספּק.

מה שיפה במעבדים של היילו הוא שהם מאפשרים לבצע ניתוח וידאו במצלמה ולא בענן, מהלך שחוסך רוחב פס וידאו ומאפשר להפחית באופן משמעותי עלות פריסת מצלמות בהיקפים נרחבים. בו בזמן, הוא מאפשר לשפר את הפרטיות בזכות העובדה שעיבוד הנתונים נעשה במכשיר הקצה והמידע שנשלח לענן הוא מידע אנונימי בלבד.

אור דנון, המנכ"ל של היילו, אמר: "אנחנו שמחים לקבל הכרה על ההובלה שלנו בטכנולוגיה ובחדשנות וממשיכים להיות מחויבים להביא עיבוד AI רב-עוצמה למגוון יישומים ושווקים. מאות חברות ברחבי העולם בתעשיות הרכב, הקמעונאות והאבטחה כבר נותנות אמון בטכנולוגיה שלנו ואנחנו שמחים לקבל חיזוק מארגון מכובד כמו פרוסט אנד סאליבן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *