יש בינינו טרוריסט, חייבים לייצר סביבה מוגנת לילדים שלנו // רבקה שוורץ

היום בבוקר בוטל כתב אישום נגד מחמוד קטוסה שנחשד בעבירה זו. בימים האחרונים כולנו עסקנו לדעת מי הנאשם, במקום לדאוג לילדה שהיא רק בת 7. רבקה שוורץ בקריאה להורים: בואו נשמור על הילדים שלנו, בואו נהיה מעשיים – יחד נגן על ילדינו, יחד ניצור סביבה בטוחה

ציבור שלם על כל גווניו עוסק באונס הילדה בת השבע, רוב רובו של הציבור עסק במי אנס את הילדה בת השבע, רוב רובו של הציבור שכח שיש פה ילדה בת שבע שנאנסה ועל גבה קראו לטרור נגד הטרור הלאומני, שקיים, בהחלט קיים, אבל יש לו מספיק במות, לא צריך להשתמש במקרה תקיפה כזו כדי להציף אותו.
 
כתב האישום נגד ה'טרוריסט' בוטל הבוקר, הוא שוחרר. עכשיו, אחרי שכבר אין ערבי בתמונה, אפשר להתחיל לחקור את הסיפור ואולי למצוא את האשם האמיתי ולמצות איתו את הדין.
 
אבל הציבור צריך לדעת:
1. יש פה ילדה בת שבע שלכאורה נאנסה, לא משנה על ידי מי. כמוה יש לא אחת, לא שתיים, אלפים.
2. יש בינינו טרוריסט, לא אחד, לא שניים, אלפים, יש לנו מספיק משלנו לא צריך לחפש אותם מחוץ למחנה.
3. חובה עלינו כהורים, להגן על ילדינו (ועלינו), חובה עלינו לדעת איך לעשות את זה, אחרי שנדע לעשות את זה, נהפוך להיות חוקרים, מאשימים, תליינים ולוחמים בטרור דמיוני.
 
הטרור – של הפגיעות הקשות  – עדיין קיים בהיקפים מבהילים,  גם אם הוא לא ערבי.
הנפגעות עדיין כאן וחלקן ישארו לנצח בנות שבע (!), כי אנחנו לא הגנו עליהן!
 
מה אתם עושים כדי להגן על ילדיכם? בואו נפסיק לרטון ולדבר, נקום ונתעל את הביקורת לכדי מעשה.
 
'מן המיצר' יצר סדנת מוגנות להורים במגזר החרדי שבה יקבלו כלים מעשיים כיצד  להגן על ילדיהם מפני פגיעה, כי זה מה שהורה צריך לעשות. אנו קוראים לכן, לארגן סדנה כזו אצלכם, או לכל הפחות, הצטרפו לאחת הסדנאות הקיימות.
 
בואו נהיה מעשיים – יחד נגן על ילדינו, יחד ניצור סביבה בטוחה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *